هاست پرسرعت
بازی

تریلر تازه فیلم The Persian Version

تریلر تازه فیلم The Persian Version

فیلم The Persian Version جدیدترین ساخته مریم کشاورز است که داستان یک خانواده ایرانی آمریکایی را بازگو می‌کند.

تبلیغات

کمپانی سونی پیکچرز کلاسیک به تازگی تریلری را برای فیلم نسخه ایرانی (The Persian Version) منتشر کرده است،‌ فیلمی که توانسته جایزه تماشاگران جشنواره فیلم ساندنس را از آن خودش کند و داستان یک خانواده ایرانی آمریکایی را به نمایش در می‌آورد.

در این تریلر تازه منتشر شده که از لینک زیر می‌توانید آن را مشاهده کنید،‌ اعضای خانواده به دلیل جراحی قلبی پدرسالار خانواده دور هم جمع می‌شوند و این تجدید دیدار نیز چیزی فراتر از خاطرات خوش را به همراه می‌آورد. دختر این خانواده با بازی لیلا محمدی بیشترین تلاش خودش را می‌کند تا عزیزانش را کنار هم نگه دارد و رازهای زندگی خودش را همچنان پنهان کند. با این حال، او در ادامه با آشکار شدن رازهایش، بیشتر و بیشتر با مادرش صمیمی می‌شود.

تماشای تریلر

مریم کشاورز در سال ۲۰۱۸ میلادی فیلم باشگاه افعی (Viper Club) با بازی سوزان ساراندون را ساخته بود و حالا فیلم «نسخه ایرانی» اولین فیلم او در چند سال اخیر به شمار می‌رود که قرار است به روی پرده سینماها بیاید. علاوه بر لیلا محمدی بازیگران دیگری نیز در این اثر حضور دارند که شامل نیوشا نور، کمند شفیعی ثابت، بیژن دانشمند، تام بایرن و شروین النابی است.

فیلم «نسخه ایرانی» در جشنواره فیلم ساندنس امسال به روی پرده سینماها آمد و توانست تحسین تماشاگران را برانگیزد و جایزه تماشاگران این جشنواره را از آن خودش کند. این فیلم در تاریخ ۱۳ اکتبر سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲) در لس‌آنجلس و نیویورک اکران خواهد شد و سپس در ایالات دیگر آمریکا به روی پرده می‌آید.

منبع: کولایدر

تبلیغات
Game4EverHarleen QuinzelFARHADqpmehrdadPSSirAmirAmir-WarriorRoyalknightrecidivistDark SoulDuc Volpe 🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷MJMR.NEMESISmeysambmarioGubaruDesert Kingsnowgirlشادمن 3باسم ابن اسحاقKRATOS THE GREATmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا