هاست پرسرعت
بازی

بازی Lords of the Fallen بر روی کنسول‌های نسل نهم از نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند

بازی Lords of the Fallen بر روی کنسول‌های نسل نهم از نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی می‌کند

استودیوی هکس‌ورکز (Hexworks) و شرکت CI Games تایید کرده‌اند که بازی Lords of the Fallen بر روی کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس/اس از نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه پشتیبانی خواهد کرد.

تبلیغات

به‌تازگی یک ویدیوی ۱۸ دقیقه‌ای از گیم‌پلی Lords of the Fallen منتشر شده است که باس فایت‌ها و بخش‌های مختلف گیم‌پلی این بازی را نشان می‌دهد. در همین راستا، توسعه‌دهندگان همچنین جزئیات بیشتری از عنوان را در توییتر رسمی خود منتشر کرده‌اند. اخیراً تایید شده است که این بازی بر روی کنسول‌ها از نرخ ۶۰ فریم در ثانیه پشتیبانی می‌کند.

سازندگان یک حالت عملکرد را برای Lords of the Fallen تایید کرده‌اند که بازی را با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌کند. علاوه بر این، نسخه ایکس باکس سری اس از نرخ تازه‌سازی بالاتری نیز پشتیبانی می‌کند. این یک خبر خوب برای دارندگان کنسول مذکور است، زیرا در چند سال اخیر توسعه‌دهندگان اغلب بخش عملکرد را در کنسول‌های سطح پایین نادیده می‌گیرند.

ویدیوی گیم‌پلی‌ای که اخیراً از بازی Lords of the Fallen منتشر شده، به صورت ۴K/60 FPS اجرا شده است. این بازی با توجه زیاد به جزئیات و باس فایت‌های متنوع فوق العاده به نظر می‌رسد. با این حال، توسعه دهندگان رزولوشنی اجرایی این بازی برای کنسول‌ها را اعلام نکرده‌اند. در اکثر بازی‌ها، حالت عملکرد با ۱۴۴۰p در نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه و حالت ۴K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه هستند. البته این مورد هنوز برای Lords of the Fallen مشخص نشده است.

بازی اکشن نقش‌آفرینی سولزلایک Lords of the Fallen در تاریخ ۹ آبان ۱۴۰۲ (۳۱ اکتبر ۲۰۲۳) برای پلی استیشن ۵، ایکس باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

تبلیغات
assassin🐘💰lul-bookBaBa Wossوزغ (آنتی لگبت)Royalknightred-eyed Banished Knightمردی از مادری فرانسوی و پدر ایتالیاییOrinUNCLE ARTURArminSatمحمدامین حیدریWitcherRoozbehFocusمارتین فورد(شیفته عظمت غلام)DrDaddyTahaic𝐌𝐑.𝐁𝐀𝐃𝐆𝐔𝐘farshadx3domore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا