هاست پرسرعت
خودرو

شوخی داچیا با بی ام و؛ فروش کیسه آب گرم تولید محدود!

شوخی داچیا با بی ام و؛ فروش کیسه آب گرم تولید محدود!

داچیا ضمن ارائه یک برنامه فروش جدید با برخی خودروسازان مطرح از جمله بی‌ام‌و شوخی کرد! کیسه آب گرم تولید محدود داچیا چیزی است که شاید در نگاه اول جدی به نظر نیاید اما واقعیت دارد و مشتریان می‌توانند آن را انتخاب کنند.

برخی نمایندگی‌های داچیا در بریتانیا آپشنی رایگان را در اختیار مشتریان می‌گذارند. البته قبل از آنکه خریداران هیجان‌زده شوند باید گفت برند رومانیایی موردبحث خودروهای خود را حراج نکرده بلکه کیسه‌های آب را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد! داچیا که در تملک رنو فرانسه قرار دارد به برخی برندها و برنامه‌های اشتراکی آن‌ها که خریدار می‌بایست با پرداخت پول از برخی تجهیزات خودرواش استفاده کند طعنه زده است. هدف از عرضه کیسه‌های آب گرم جدید داچیا شوخی با بی‌ام‌و است چراکه ژرمن‌ها تصمیم گرفته‌اند برای گرم کردن بدن شما در روزهای سرد زمستانی پول دریافت کنند!

داچیا می‌گوید به خاطر ساده‌سازی همه‌چیز مشهور شده و به مشتریان اجازه می‌دهد تا بدون نگرانی درباره هرگونه پرداخت اشتراکی و اجباری به ویژگی‌های گوناگون محصولاتش دسترسی داشته باشند. داچیا که خودروهایی ارزان‌قیمت عرضه می‌کند خاطرنشان ساخته نسخه‌های پرچم‌دار و فول ساندرو استپ وی، داستر و جاگر به‌صورت استاندارد از صندلی‌های جلوی گرم شونده سود می‌برند. کیسه‌های آب گرم داچیا نیز در نمایندگی‌های لندن، منچستر و سوانزی عرضه خواهند شد. هر شوروم ۲۵ نمونه از کیسه‌های آب گرم داچیا را به اولین مشتریان خود ارائه خواهند کرد. البته مردم هیچ اجباری در خرید از نمایندگی‌ها نخواهند داشت. مدیر داچیا بریتانیا می‌گوید:

کیسه‌های آب گرم ما کمی فان هستند اما جهت‌گیری صنعت خودرو در زمینه دسترسی اشتراکی به تجهیزات خودروها را برجسته می‌کنند. داچیا از خریداران نمی‌خواهد که مبلغی اضافی را برای فعال‌سازی تجهیزات فابریک کارخانه‌ای پرداخت کنند.

دنیس له وت مدیرعامل داچیا سال پیش اظهار داشته بود اگر مشتریان خواهان تکنولوژی‌های ایمنی نباشند نباید آن‌ها را مجبور به خریدشان کرد. او گفته بود:

بسیاری از مردم سیستم حفظ خودرو بین خطوط را غیرفعال می‌سازند. شما این کار را انجام می‌دهید چراکه انسان هستید و وضعیت و شرایط را بررسی کرده و تصمیم می‌گیرید این تکنولوژی را غیرفعال کنید. چیزی که ما انجام می‌دهیم عدم فروش تکنولوژی ایمنی اجباری به مردم است. ما می‌دانیم مردم دستیار حفظ خودرو بین خطوط را غیرفعال می‌کنند پس چرا باید آن را به آن‌ها بفروشیم؟

اگرچه داچیا به خاطر عرضه برخی از ارزان‌ترین خودروها در اروپا مشهور شده اما جاگر هیبریدی جدید گران‌قیمت‌ترین خودروی تاریخ شرکت (حدود ۲۶ هزار دلار) به شمار می‌رود. اخیراً نیز پیش‌نمایش شاسی‌بلندی بزرگ‌تر و جدید با کانسپت بیگستر انجام شده و قرار است خودروی جدید داچیا اواسط دهه جاری میلادی عرضه شود و قطعاً قیمت گران‌تری هم خواهد داشت.

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا