هاست پرسرعت
بازی

گزارش: در آستانه عرضه جهانی Starfield، تعداد بازیکنان این بازی از ۲ میلیون نفر عبور کرد

گزارش: در آستانه عرضه جهانی Starfield، تعداد بازیکنان این بازی از ۲ میلیون نفر عبور کرد

براساس داده‌های تخمینی منتشر شده توسط PlayTracker، بازی نقش‌آفرینی علمی-تخیلی Starfield آمار بیش از یک میلیون بازیکن را در هر یک از پلتفرم‌های استیم و ایکس باکس به ثبت رسانده است.

تبلیغات

اینکه عنوان جدید بتسدا گیم استودیوز (Bethesda Game Studios) قرار است تعداد زیادی از بازیکنان را جذب کند، به هیچ وجه پیش‌بینی جسورانه‌ای به نظر نمی‌رسد، اما ظاهراً بازی Starfield این سنت را حفظ کرده است. این بازی مورد انتظار امروز به صورت رسمی منتشر می‌شود، اما حدود یک هفته است که در دسترس دارندگان نسخه‌های Premium و Constellation قرار دارد. حال اطلاعات جدید منتشر شده نشان می‌دهد که این بازی در طول دوره دسترسی اولیه‌ی خود، به نظر می‌رسد که به یک نقطه عطف بزرگ دست یافته است.

طبق داده‌های تخمینی ارائه شده توسط منبع PlayTracker، در حال حاضر مجموعاً بیش از ۲ میلیون بازیکن، بازی Starfield را در پلتفرم‌های ایکس باکس و استیم تجربه کرده‌اند. با توجه به این واقعیت که عنوان مذکور هنوز به طور رسمی منتشر نشده است و با توجه به تعداد بازیکنان همزمانی که در استیم به تجربه‌ی آن پرداخته‌اند، این آمار جدید بسیار چشمگیر است. از سوی دیگر، نسخه Premium این بازی توانست به فهرست ۱۰ عنوان پرفروش هفتگی بریتانیا راه پیدا کند. می‌توان تصور کرد که پس از عرضه قریب الوقوع بازی، آمار فروش و تعداد بازیکنان به سرعت افزایش یابند.

منبع: Gamingbolt

Copy NinjaWitcherarshia.ya.mosorenaBrainiacDanieljupitergreatRDota2گرگ غرب وحشیassassinجان قماربازPARASITE EVE 2john117Phantom2006UNCLE ARTHURStarfieldAminTSLDark FantasyHELLO.BROTHERmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا