هاست پرسرعت
بازی

GTA 5 فردا ۱۰ ساله می‌شود و طرفداران انتظارات زیادی برای رونمایی از GTA 6 دارند

GTA 5 فردا ۱۰ ساله می‌شود و طرفداران انتظارات زیادی برای رونمایی از GTA 6 دارند

طرفداران GTA 5 با امید به معرفی GTA 6 در یکشنبۀ پیش رو، خود را برای ناامیدی تقریباً اجتناب‌ناپذیری که انتظارشان را می‌کشد آماده می‌کنند.

تبلیغات

این یکشنبه، ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور)، به نوعی ۱۰ سال از اولین حضور GTA 5 در صحنۀ نمایش می‌گذرد. راکستار (Rockstar) اوایل امروز اعلام کرد که GTA Online سلاح‌ها و لباس‌های جدیدی را با مضمون GTA 5 و در دهمین سالگرد این بازی دریافت خواهد کرد، اما تنها چیزی که طرفداران می‌خواهند این است که خبری از GTA 6 بشنوند.

۱۰ سالگی GTA 5 در GTA Online با سه لباس جدید و منحصربه‌فرد که یادآور ظاهر کلاسیک مایکل، فرانکلین و ترور است به همراه موارد دیگر جشن گرفته خواهد شد. یکی از توییت‌هایی که در زیر اعلامیۀ مربوط به جشن مذکور آمده، می‌گوید: «۱۰ سالگی را با معرفی GTA 6 جشن بگیرید». کاربر دیگری نیز در توییتر اضافه می‌کند: «لطفاً به من بگویید در روز یکشنبه یک تریلر از GTA 6 دریافت می‌کنیم یا خیر».

انبوهی از مردم در حال افزایش امید خود را برای معرفی GTA 6 در پایان این هفته هستند. برای کمک به تعدیل این انتظارات: «ما تقریباً به طور حتم شاهد رونمایی از GTA 6 در یکشنبۀ پیش‌رو نخواهیم بود و فکر می‌کنم همه این را می‌دانند، حتی اگر نخواهند آن را بپذیرند. تنها زمانی یک شرکت بزرگ مانند راکستار در آخر هفته دست به چنین اقدامی می‌زند که بخشی از رویدادی مانند E3 باشد و من تقریباً مطمئن هستم چنین اتفاقی رخ نخواهد داد».

با عرض پوزش از طرفداران GTA 6، یکشنبۀ آینده احتمالاً روزی نخواهد بود که شما انتظارش را دارید. با این حال، سر خود را بالا بگیرید، GTA 6 هنوز هم می‌تواند تا قبل از مارس ۲۰۲۵ منتشر شود، اگر نقشه‌های مالی گذشتۀ راکستار درست باشند.


نظر شما در این باره چیست؟

منبع: gamesradar

❤GOD OF WAR❤GidoraunitedAnimalscactusCopy NinjaODEAMIN12گربه خانMatin Barkatamir_hoseinGhostخستهدکتره gsxrعموی Jack MarstonMAHDI11184KianEnzeجان قماربازآریا حمیدیانDADDY PARTiSANmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا