هاست پرسرعت
بازی

کریستین میلیوتی به سریال The Penguin پیوست

کریستین میلیوتی به سریال The Penguin پیوست

کریستین میلیوتی قرار است در سریال The Penguin نقش‌آفرینی کند، سریالی که نسخه‌فرعی فیلم The Batman دی سی است.

فیلم بتمن (The Batman) ساخته مت ریوز (Matt Reeves) در سال جاری میلادی روی پرده سینماها اکران شد و توانست جهانی جذاب و تماشایی بر محوریت شوالیه تاریکی و دشمنان او خلق کند، جهانی که جدا از دنیای سینمایی دی‌سی است.

به دنبال موفقیت فیلم «بتمن»، ساخت نسخه‌ای فرعی از آن بر محوریت شخصیت پنگوئن با بازی کالین فارل (Colin Farrell) در دستور کار قرار گرفت. این نسخه‌فرعی نیز به عنوان سریال پنگوئن (The Penguin) شناخته می‌شود و محصولی از سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس به شمار می‌رود.

حالا نیز کریستین میلیوتی (Cristin Milioti) به سریال «پنگوئن» اضافه شده تا نقش یکی از شخصیت‌های اصلی را بازی کند. او قرار است نقش سوفیا فالکون، دختر کارماین فالکون را به تصویر بکشد. در این سریال، سوفیا فالکون با پنگوئن برای بدست آوردن کنترل شهر گاتهام مبارزه می‌کند.

کریستین میلیوتی بیشتر برای حضور در سریال آشنایی با مادر (How I Met Your Mother)، فیلم پالم اسپرینگز (Palm Springs)،‌ سریال ساخته شده برای عشق (Made for Love) و سریال استراحتگاه (The Resort) شناخته می‌شود.

تبلیغات

کریستین میلیوتی به سریال The Penguin پیوست

کالین فارل اخیرا جزییات بیشتری در مورد داستان سریال «پنگوئن» آشکار کرده است. او گفته:

اتفاقات سریال «پنگوئن» حدود یک هفته پس از به پایان رسیدن اتفاقات فیلم «بتمن» جریان دارد، پس گاتهام همچنان درگیر سیل است. فیلم‌نامه قسمت اول سریال با صحنه‌ای شروع می‌شود که در آن، پنگوئن به درون دفتر فالکون که پر از آب است، وارد می‌شود.

مت ریوز علاوه بر ساخت سریال‌ «پنگوئن»، در حال توسعه فیلم بتمن ۲ (The Batman 2) است. در حال حاضر تاریخی برای پخش سریال «پنگوئن» اعلام نشده است.

منبع: ign

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا