هاست پرسرعت
بازی

اعلام تاریخ انتشار بسته الحاقی In Tanta We Trust بازی Forspoken

اعلام تاریخ انتشار بسته الحاقی In Tanta We Trust بازی Forspoken

با اینکه بازی Forspoken در زمینه تجاری و جلب نظر منتقدها یک شکست برای اسکوئر انیکس محسوب می‌شود، اما این محصول اکشن نقش‌آفرینی جهان-باز همچنان میزبان یک بسته گسترش‌دهنده خواهد شد. در گذشته شرکت Square Enix از انتشار بسته الحاقی In Tanta We Trust بازی فوراسپوکن در تابستان ۲۰۲۳ خبر داد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که از تاریخ انتشار دقیق این محتوای داستانی پرده برداشته شده است.

بسته الحاقی In Tanta We Trust بازی Forspoken در تاریخ ۵ خرداد (۲۶ می) در دسترس بازیکن‌های سراسر جهان قرار می‌گیرد. این بسته گسترش‌دهنده یک پیش‌درآمد برای داستان بازی اصلی است که ۲۵ سال پیش از وقایع آن اتفاق می‌افتد. در این بسته الحاقی فری صدای مرموزی را دنبال می‌کند که این کاراکتر را به Purge of the Rheddig می‌برد؛ نبردی سرنوشت‌ساز که سرزمین آتیا را ویران کرد و باعث جنون تانتاز در بازی فوراسپوکن شد.

تانتا سینتا در بسته الحاقی In Tanta We Trust فری را در یک ماجراجویی تازه همراهی می‌کند. این بسته شامل محیط‌ها و توانایی‌های جادویی جدیدی است. اوایل ماه جاری اسکوئر انیکس تأیید کرد که فروش Forspoken بسیار کمتر از انتظارات بوده است و درنتیجه استودیو Luminous Productions، توسعه‌دهنده بازی با اسکوئر انیکس ادغام خواهد شد. درحال‌حاضر بازی فوراسپوکن در پلتفرم‌های پلی استیشن 5 و کامپیوتر قابل تجربه است.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا