هاست پرسرعت
تکنولوژی

در پی شروع طوفانی تردز، توییتر متا را به شکایت قانونی تهدید کرد!

در پی شروع طوفانی تردز، توییتر متا را به شکایت قانونی تهدید
کرد!

برنامه جدید شبکه اجتماعی تردز (Threads) متا پس از اینکه روز گذشته به صورت رسمی راه‌اندازی و در همان اولین روز 48 میلیون ثبت نام کننده را تجربه کرد، به بزرگترین سوژه بحث در دنیای فناوری تبدیل شده است. به نظر می‌رسد همین شروع قدرتمند زنگ خطر را برای توییتر به صدا در آورده باشد. چرا که مدیران توییتر امروز با ارسال نامه‌ای رسمی خطاب به مارک زاکربرگ در مورد قصد خود برای اقدام قانونی علیه متا به دلیل «سوء استفاده غیرقانونی از اسرار تجاری و مالکیت معنوی توییتر» خبر داده‌اند.

تردز

در این نامه متا متهم شده که ده‌ها کارمند سابق توییتر را که به اسرار تجاری این شرکت دسترسی داشته‌اند، استخدام کرده تا از آن‌ها در توسعه برنامه شبکه اجتماعی تردز به نفع خود استفاده کند. در این نامه به صراحت از تردز به عنوان یک برنامه کپی شده از توییتر یاد شده و از متا خواسته شده است که استفاده از اسرار تجاری و سایر اطلاعات محرمانه توییتر را متوقف کند، زیرا چنین اقداماتی برخلاف قوانین ایالتی و فدرال است. این نامه همچنین به متا یادآوری می‌کند که اجازه کنکاش و جستجو در داده‌های توییتر را ندارد.

در پی انتشار این نامه، نماینده بخش ارتباطات متا بیانیه کوتاهی صادر و تمامی ادعاهای توییتر را رد کرده است. وی اظهار داشته که هیچ کدام از افراد شاغل در تیم مهندسی تردز سابقه کار در توییتر را ندارند.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا