هاست پرسرعت
بازی

شایعه: کیت‌های توسعۀ PS5 Pro و ایکس باکس جدید در دست سازندگان است

شایعه: کیت‌های توسعۀ PS5 Pro و ایکس باکس جدید در دست سازندگان است

منبع داخلی مشهور شرکت راکستار اشاره دارد که کیت‌های توسعۀ کنسول‌های PS5 Pro و ایکس باکس بعدی نزد سازندگان بزرگ از جمله راکستار قرار دارد.

Tez2، منبع داخلی مذکور، در GTAForum و در پاسخ به یک کاربر ناشناس اعلام کرد که بیشتر استودیوهای AAA باید کیت توسعۀ (Dev Kit) کنسول‌های میان‌نسلی جدید را دریافت کرده باشند؛ اگرچه تعدادی هم در اوایل سال 2023 کیت‌های خود را دریافت می‌کنند. این منبع داخلی در ادامه متذکر شد که نسبت به این موضوع اطمینان دارد و این تنها یک پیش‌بینی یا حدس و گمان نیست.

وبسایت Insider Gaming مدتی پیش اعلام کرده بود که سونی قصد دارد مدل جدیدی از PS5 را در سال 2023 عرضه کند، اما این مدل ارتباطی با کنسول PS5 Pro ندارد، بلکه بیشتر یک ورژن اسلیم خواهد بود که سخت‌افزار و قدرتی مشابه با کنسول پایۀ پلی استیشن 5 دارد، اما می‌توان دیسک درایو آن را جدا نمود.

تبلیغات

طبق جزئیات به اشتراک گذاشته شده از افراد آگاه، سونی قصد دارد ۱۸.۵ میلیون واحد از کنسول جدید و ۱۲ میلیون واحد از مدل‌های قدیمی را در سال ۲۰۲۳ به فروش برساند؛ در حالی که ساخت مدل قدیمی به صورت تدریجی متوقف خواهد شد.

این که استودیوهای بازی‎‌سازی چند سال زودتر به کیت توسعۀ کنسول‌ها دسترسی داشته باشند موضوع عجیبی نیست؛ اگرچه منابع داخلی دیگر هنوز ادعای Tez2 را تایید نکرده‌اند. با این وجود، کنفرانس اخیر TCL به عرضۀ PS5 Pro و ایکس باکس جدید در سال 2023/2024 اشاره داشت.

DARKSIRENBlackCityarmanPlayStation Studios PS5mohsen62AMIR WAZOWSKIXgamer 2323Invisible bearded usermahdi1234577علیKOOSHANگیمر غمگینmarioChris redfieldKHEDER_Pro_GamerEzio Auditore da Firenzeامیر حسینZahragamer2Mastermore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا