هاست پرسرعت
بازی

جرمی رنر در شرایط بحرانی اما پایدار قرار دارد

جرمی رنر در شرایط بحرانی اما پایدار قرار دارد

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جرمر رنر در‌حالی‌که مشغول برف‌روبی بوده، در یک حادثه دچار جراحات سنگینی شده است. طبق گفته نماینده رنر، او اکنون در بیمارستان بستری است و در وضعیتی بحرانی اما پایدار قرار دارد. اطلاعات خیلی زیادی در دسترس نیست و تنها گفته شده که او دچار یک حادثه‌ی آب‌وهوایی شده و به شکل جدی آسیب دیده است. پس از این اتفاق رنر به‌صورت پروازی به بیمارستان منتقل شد و نماینده رنر به ددلاین گفت که خانواده او اکنون با وی هستند و این بازیگر تحت مراقبت‌های بسیار خوب پزشکی قرار دارد.

نماینده رنر اضافه کرد که در صورت تغییر وضعیت این بازیگر، به عموم اطلاع‌رسانی خواهد کرد، اما او از خبرنگاران و مردم خواست که حریم خصوصی خانواده رنر را حفظ کنند و به آن احترام بگذارند. جرمر رنر طی این سال‌ها بیشتر برای بازی در نقش هاکای در دنیای سینمایی مارول شناخته می‌شود که پس از اتفاقات سریال Hawkeye هنوز بازگشت یا عدم بازگشت او در MCU مشخص نیست. رنر همچنین اخیرا در فصل دوم سریال Mayor of Kingstown بازی کرده است.

پخش فصل دوم سریال Mayor of Kingstown از ۱۵ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۵ دی ۱۴۰۱) از پارامونت پلاس آغاز خواهد شد. جرمی رنر همچنین سابقه بازی در آثار دیگری چون فیلم The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford، فیلم The Hurt Locker، فیلم The Town، فیلم The Bourne Legacy، فیلم Mission: Impossible – Ghost Protocol، فیلم Mission: Impossible – Rogue Nation، فیلم American Hustle، فیلم Kill the Messenger، فیلم Arrival، فیلم Wind River و فیلم Tag را نیز داشته است.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا