هاست پرسرعت
بازی

نبرد با کانگ در تریلر جدید فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania + پوستر

نبرد با کانگ در تریلر جدید فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania + پوستر

به تازگی آخرین تریلر برای فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania توسط استودیو مارول منتشر شده است.

تبلیغات

فیلم انت‌من و واسپ: کوانتومانیا (Ant-Man and the Wasp: Quantumania) اولین فیلم از فاز پنجم دنیای سینمایی مارول به شمار می‌رود که به تازگی استودیو مارول آخرین تریلر را برای آن منتشر کرده است.

فاز چهارم، پنجم و ششم دنیای سینمایی مارول به عنوان حماسه مولتی‌ورس شناخته می‌شود و شخصیت شرور آن نیز کانگ فاتح نام دارد که در فیلم «انت‌من ۳» قرار است حضور داشته باشد. این فیلم تازه علاوه بر به تصویر کشیدن سلطه کانگ بر مولتی‌ورس، ماجراجویی‌های اسکات لنگ و خانواده‌اش را نیز نشان خواهد داد. در ادامه می‌توانید این تریلر تازه را مشاهده یا دانلود کنید.

دانلود ۷۲۰
دانلود ۱۰۸۰

فیلم «انت‌من و واسپ: کوانتومانیا» علاوه بر اینکه آغازگر فاز پنجم دنیای سینمایی مارول خواهد بود، پایان سه‌گانه «انت‌من» نیز است و احتمالا داستان این کاراکترها را به یک نقطه پایان خواهد رساند.

در این فیلم تازه، پل راد بار دیگر نقشش به عنوان انت‌من را به تصویر می‌کشد و در کنار او نیز اونجلین لیلی، میشل فایفر، مایکل داگلاس و همچنین کاترین نیوتن در نقش دختر اسکات لنگ حضور دارند و جاناتان میجرز نیز نقش کانگ فاتح را بازی خواهد کرد.

علاوه بر این تریلر تازه منتشر شده از فیلم «انت‌من ۳»، پوستری رنگارنگ و جذاب نیز از این اثر منتشر شده که در ادامه مشاهده می‌کنید. فیلم «انت‌من و واسپ: کوانتومانیا» در تاریخ ۱۷ فوریه سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱) روی پرده سینماها اکران می‌شود.

فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania
فیلم انت‌من و واسپ: کوانتومانیا (Ant-Man and the Wasp: Quantumania)

منبع: کولایدر

تبلیغات
KhafiCaptainامیرKratos

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا