هاست پرسرعت
بازی

بازی Wo Long: Fallen Dynasty حدود 40 ساعت گیمپلی خواهد داشت

بازی Wo Long: Fallen Dynasty حدود 40 ساعت گیمپلی خواهد داشت

طی مصاحبه‌ی سازندگان بازی Wo Long: Fallen Dynasty با مجله‌ای اسپانیایی، مواردی نظیر مدت زمان گیمپلی بازی و ساختار طراحی مراحل آن مشخص شد.

استودیوی تیم نینجا (Team Ninja) به تازگی نخستین تریلر از گیمپلی این بازی را منتشر کرده بود. سپس، سازندگان بازی از تفاوت آن با Nioh گفته و اشاره کرده بود که Wo Long: Fallen Dynasty فاقد نوار استقامت (Stamina Gauge) است، از سازوکار سطح‌بندی روحیه بهره می‌برد و گیمپلی‌اش سریع‌تر خواهد بود. با این حال، شباهت‌هایی نیز میان این عناوین وجود دارد.

تهیه‌کننده‌ی بازی یعنی ماساکی یاماگیوا (Masaaki Yamagiwa) در مصاحبه‌ی اخیر خود با مجله‌ی Vandal اعلام کرد که ساختار مراحل این بازی به Nioh شباهت خواهد داشت. به جای اینکه شاهد وجود مراحل مختلف در یک نقشه‌ی وسیع و به‌هم‌پیوسته باشیم، این مراحل در بخش‌هایی مستقل از یکدیگر قرار گرفته‌اند. البته، هنوز هم راه‌های مختلفی برای کاوش و رازهایی برای کشف کردن وجود دارد.

تبلیغات

همچنین، یاماگیوا مدت زمان مورد نیاز برای به اتمام رساندن بازی را 40 ساعت اعلام کرد، اما به نظر می‌رسد که پس از پایان بازی نیز چالش‌هایی برای بازیکنان در نظر گرفته شده است.

بازی Wo Long: Fallen Dynasty اوایل سال 2023 برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس/اس و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. همچنین، این بازی در رویداد توکیو گیم شو (Tokyo Game Show) که ماه آینده به صورت حضوری برگزار می‌شود، قابل تجربه خواهد بود. سازندگان نیز از عرضه‌ی یک دمو در آینده‌ای نزدیک خبر داده‌اند.

vahid gamerainzkojemisauronriversideamir_hasanpoorexampleETERNAL_MAN (از بن بازگشته)امیر گیمرAhmad_TRچپ دستتاد خالی بند (مطمئنم استارفیلد 2022 میاد)meysambStar Fire

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا