هاست پرسرعت
بازی

بازی دلهره‌آور روان‌شناختی The Gap با انتشار تریلری معرفی شد

بازی دلهره‌آور روان‌شناختی The Gap با انتشار تریلری معرفی شد

در جریان مراسم Future Games Show از گیمزکام 2022 (Gamescom)، از بازی دلهره‌آور روان‌شناختی استودیوی لیبل دیس (Label This) با نام The Gap رونمایی شد.

این بازی اول‌شخص داستان شخصی به نام جاشوا هِیز (Joshua Hayes) را روایت می‌کند؛ عصب‌پژوهی که همانند سایر اعضای خانواده‌اش، دارای اختلال ژنیتیکی نامتداولی است. جاشوا برای کمک به خانواده‌اش در آزمایشی که شرکت بزرگ فناوری نوراکسیس (Neuraxis) مسئولیت اجرایش را بر عهده دارد، شرکت می‌کند، اما شرایط آنطور که باید، پیش نمی‌رود.

تریلر مذکور در ادامه قابل مشاهده است:

تبلیغات
دانلود 720
دانلود 1080

جاشوا که حافظه و شخصیتش دچار اختلال است، به کاوش در اتاق‌هایی ساده‌گرا (Minimalist) می‌پردازد و با استفاده از آیتم‌هایی گذشته‌ی خود را از طریق آشناپنداری (deja vu) بررسی می‌کند. البته، واقعیت‌های موازی نیز وجود دارند تا شرایط را کمی پیچیده‌تر کنند. اینکه آیا جاشوا می‌تواند به کسی، حتی خودش، اعتماد کند یا نه، راز اصلی بازی است.

طراحی بصری و سبک هنری The Gap خوب به نظر می‌رسد و نوید تجربه‌ای فراواقع‌گرایانه (Surreal) را می‌دهد. به گفته‌ی سازندگان، این عنوان به زودی برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس منتشر خواهد شد.

در ماه‌های آتی شاهد انتشار جزئیات بیش‌تر و نمایشی دیگر از گیمپلی این بازی خواهیم بود.

Invisible bearded userPorfosor

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا