هاست پرسرعت
بازی

تریلر فیلم اکشن Freelance با بازی جان سینا

تریلر فیلم اکشن Freelance با بازی جان سینا

به تازگی تریلری برای فیلم اکشن Freelance منتشر شده که صحنه‌های مهیج و جذابی را با حضور جان سینا نشان می‌دهد.

تبلیغات

فیلم Freelance جدیدترین اثر از کمپانی Relativity Media به شمار می‌رود که در آن جان سینا و آلیسون بری نقش‌آفرینی می‌کنند. این فیلم اکشن و کمدی جدیدترین اثر به کارگردانی پیر مورل است، کسی که در سال ۲۰۰۸ میلادی فیلم ربوده شده (Taken) با بازی لیام نیسون را ساخته بود.

فیلم «مستقل» داستان خبرنگاری مستقل به نام کلر ولینگتون با بازی آلیسون بری را دنبال می‌کند که به سفری می‌رود تا با رئیس جمهور دیکتاتوری به نام ونگاس با بازی خوان پابلو رابا مصاحبه کند. برای اینکه کلر ولینگتون در طول سفر امنیت داشته باشد، یکی از نیروهای ویژه سابق به نام میسون پتیس با بازی جان سینا به خدمت گرفته می‌شود تا در این مأموریت بسیار خطرناک این خبرنگار را همراهی کند.

با این حال، اوضاع به هم می‌ریزد و حالا میسون پتیس باید به همراه کلر ولینگتون و رئیس جمهور ونگاس از دست گروهی نظامی فرار کنند و سعی کنند زنده بمانند. در لینک زیر می‌توانید تریلر تازه منتشر شده برای این اثر سینمایی را مشاهده کنید.

تماشای تریلر

از جمله دیگر بازیگرانی که در فیلم «مستقل» نقش‌آفرینی می‌کنند می‌توان به کریستین اسلیتر،‌ مارتون سوکاس و آلیس ایو اشاره کرد. همانطور که گفته شده بود، سکان کارگردانی این اثر را پیر مورل در دست دارد و فیلم‌نامه آن را نیز جیکوب لنتز قلم زده است.

فیلم «مستقل» قرار است در تاریخ ۶ اکتبر سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲) روی پرده سینماها اکران شود.

منبع: کولایدر

تبلیغات
GG (حامی لغو کردن بازنشستگی سوسمار)meysambسهند نظریVisible gamer manباسم ابن اسحاقهیولاunitedDARKSIRENDark.Elden-LordMR.NEMESISLegend Killer

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا