هاست پرسرعت
بازی

خطرناک‌ترین بدلکاری تام کروز در ویدیوی تازه فیلم Mission: Impossible 7

خطرناک‌ترین بدلکاری تام کروز در ویدیوی تازه فیلم Mission: Impossible 7

به تازگی ویدیویی از فیلم Mission: Impossible 7 منتشر شده که خطرناک‌ترین بدلکاری تام کروز را به تصویر می‌کشد.

فیلم ماموریت: غیرممکن ۷ (Mission: Impossible 7) که به صورت رسمی به عنوان ماموریت: غیرممکن – روزشمار مرگ بخش اول (Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One) شناخته می‌شود، همانند فیلم‌های قبلی سرشار از صحنه‌های اکشن مهیج و بدلکاری‌های خطرناک است.

در ویدیوی تازه منتشر شده از پشت صحنه فیلم «ماموریت: غیرممکن ۷» تام کروز به همراه کارگردان این فیلم یعنی کریستوفر مک‌کوری در مورد این اثر صحبت می‌کنند. آن‌ها همچنین نحوه فیلمبرداری و اجرای خطرناک‌ترین بدلکاری تام کروز تا به امروز را نیز توضیح می‌دهند. در ادامه می‌توانید این ویدیوی تازه منتشر شده را مشاهده یا دانلود کنید.

تبلیغات

ربکا فرگوسن، سایمون پگ و وینگ ریمز از جمله بازیگران فیلم‌های قبلی به شمار می‌روند که حضورشان در این فیلم نیز تایید شده و علاوه بر آن‎‌ها نیز بازیگران جدیدی در این فیلم حضور خواهند داشت که از جمله آن‌ها می‌توان به هیلی اتول و پم کلمنتیف اشاره کرد.

فیلم «ماموریت: غیرممکن – روزشمار مرگ بخش اول» قرار است در تاریخ ۱۴ ژوئیه سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲) روی پرده سینماها اکران شود.

منبع: اسکرین رنت

ata.expressScorpion LegacyDARKSIRENKratosBoogimanV3S3MIRPouria_gamer_gotyهادی صفاییPashmak..darhalkhabAshen undead the bearer...Eternal...A personKhafimitia KaramazovZeusامیرامیر حسینVisible bearded man

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا