هاست پرسرعت
بازی

به‌روزرسانی ماه سپتامبر، دیسکورد را به کنسول‌های Xbox می‌آورد + پشتیبانی از نرخ نوسازی متغیر

به‌روزرسانی ماه سپتامبر، دیسکورد را به کنسول‌های Xbox می‌آورد + پشتیبانی از نرخ نوسازی متغیر

جزئیات قابل توجه‌ای از آپدیت ماه سپتامبر (شهریور ماه) کنسول‌های ایکس باکس (Xbox) منتشر شده که به امکانات جدید رابط کاربری می‌پردازد.

تبلیغات

مایکروسافت (Microsoft) اعلام کرده که آپدیت ماه سپتامبر برای کنسول‌های ایکس باکس، قابلیت استریم بازی‌ها را در دیسکورد (Discord) به همراه خواهد داشت. اعلامیۀ مذکور همچنین نشان می‌دهد که این ویژگی جدید در Xbox Series X/S و همچنین Xbox One در دسترس خواهد بود.

پس از اتصال اکانت دیسکورد با حساب ایکس باکس خود، می‌توانید مستقیماً از طریق کنسول به کانال‌های صوتی در سرورهای دیسکورد بپیوندید. دکمۀ جدید “Stream your game” نیز به شما امکان می‌دهد تا گیم‌پلی خود را مستقیماً از اتاق صوتی دیسکورد استریم کنید.

ویژگی مهم دیگر به‌روزرسانی جدید، امکان نرخ نوسازی متغیر (VRR) برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس/اس است. بازیکنان قادر به فعال کردن این ویژگی از طریق تنظیمات ایکس باکس خود خواهند بود. قابلیت مذکور در صورت وجود نمایشگرهایی که از HDMI-VRR یا AMD FreeSync Premium Pro پشتیبانی می‌کنند، قابل استفاده است.

این آپدیت همچنین ویژگی‌های جدید رابط کاربری، از جمله صفحه‌نمایش جدید برای مشاهده و دریافت پاداش‌ها، گزینه جدید “Ask to join game” برای عناوین چندنفره و همچنین انتشار کامل ویژگی جدید Xbox Voice Reporting را برای کمک به کاهش رفتار بد در چت صوتی ایکس باکس شامل می‌شود.


نظر شما در این باره چیست؟

منبع: GamingBolt

گیمر دهه شصتیSonic Heroesv-alkalineARYAPSAMGMojiGGjohn117MinecrosoftKratosدروازه بان جهنم🌚🗿🤝بروسلیکاکاسنگیاپوزوسیون gsxr3doحمیدرضا فروزانامیر حسینmeysambImmortal SpartanSpider-ManKianEnzemore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا