هاست پرسرعت
بازی

بازی جدید استودیو مون نقش اساسی در اوج‌گیری یا سقوط آن دارد

بازی جدید استودیو مون نقش اساسی در اوج‌گیری یا سقوط آن دارد

استودیو Moon که با توسعه‌ی بازی‌های Ori and the Blind Forest و Ori and the Wisps به‌عنوان یکی از بهترین توسعه‌دهندگان بازی‌های متروئیدوانیا شناخته شد، همچنان مشغول کار روی بازی تازه‌ی خود است. به نظر می‌رسد قصد دارد برای ساخت پروژه‌ی جدید خود از یک دیدگاه تازه و متفاوت بهره ببرد. مدتی قبل مشخص شد که استودیو مون در حال کار روی یک بازی اکشن و نقش‌آفرینی جدید است و شرکت پرایویت دیویژن انتشار آن را بر عهده دارد. حال به‌گفته توماس مالر، کارگردان خلاق اثر، عرضه‌ی این بازی برای استودیو مون به مانند شمشیر دو لبه خواهد بود.

مالر اخیرا در توییتر خود پیرامون این بازی اکشن و نقش‌آفرینی معرفی‌نشده صحبت کرد و گفت که احتمالا این بازی بتواند شاهکارهای این ژانر به مانند Diablo و Pillars of Eternity را به چالش بکشد. او در ادامه توضیح داد: «یا می‌توانیم ژانر اکشن نقش‌آفرینی را متحول کنیم یا به آرامی در دوردست‌ها محو خواهیم شد. درحالی‌که می‌تواند ترسناک باشد، اما من چالش را دوست دارم. ما برای به چالش کشیدن Diablo و Pillars of Eternity و سایر آثار این سبک آمده‌ایم. درنهایت برنده مشخص خواهد شد».

در توییت‌های بعدی، مالر چند نکته دیگر را در مورد بازی ارائه کرد و توضیح داد که این اثر با زاویه‌ی دوربین ایزومتریک ساخته می‌شود و تمرکز گیم‌پلی آن به‌جای لوت کردن محیط‌ها روی یک سیستم مبارزه‌ی جذاب و جدید خواهد بود. در گذشته گزارش‌ها ادعا کردند که استودیو مون در پشت صحنه‌ی توسعه‌ی این بازی جدید با چند مشکل مواجه شد که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به اعتراض کارمندان به فضای کاری ناسالم و فرهنگ کاری ظالمانه این استودیو اشاره کرد.

همچنین در این گزارش‌ها ادعا شده بود که مایکروسافت، ناشر سری Ori، پس از آگاهی از این مسائل تصمیم گرفته است تا انتشار بازی بعدی استودیو مون را به‌دست نگیرد. البته استودیو Moon عملا می‌گفت دلیل عدم همکاری با مایکروسافت، علاقه به عرضه‌ی مولتی‌پلتفرم بازی است.

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی را با تیم gsxr و سایر کاربرها در میان بگذارید.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا