هاست پرسرعت
بازی

تست شبکه محدود Tekken 8 روی پلی استیشن ۵ آغاز شد

تست شبکه محدود Tekken 8 روی پلی استیشن ۵ آغاز شد

تست شبکه محدود بازی Tekken 8 که هفته آینده روی ایکس باکس و PC هم در دسترس قرار می‌گیرد با هدف ارزیابی کیفیت شبکه این بازی و ارائه یک تجربه سطح بالا از آن برگزار می‌شود.

تبلیغات

بازی جدید Bandai Namco یعنی Tekken 8 اولین تست شبکه محدود خود را برگزار کرده است. تست کنونی تا ۲۴ جولای ادامه خواهد داشت و پس از آن در تاریخ ۲۸ جولای شاهد بازگشت آن خواهیم بود. در آن تاریخ بازیکنان ایکس باکس سری ایکس/اس و PC به جمع بازیکنان پلی استیشن ۵ می‌پیوندند. یک راهنمای جدید در وبسایت Bandai Namco منتشر شده تا بازیکنان را با مکانیک‌های Tekken 8 آشنا کند.

شما با رفتن به این راهنما می‌توانید بیشتر در مورد مکانیک جدید Heat Actions یاد بگیرید. این نوار قابل بازیابی به شما اجازه انجام حرکات مختلفی از جمله Heat Burst ،Heat Engager و Heat Dash را می‌دهد. هدف از تست محدود شبکه ارزیابی کیفیت شبکه آنلاین یک بازی و هم‌چنین ارائه تجربه‌ای کامل از گیم‌پلی آن است. ۱۶ شخصیت قابل بازی در دسترس هستند و یکی از این شخصیت‌ها هم Claudio Serafino است که اخیرا شاهد انتشار تریلری در مورد او بودیم.

احتمال انتشار یک بتای عمومی در آینده وجود دارد، اما Bandai Namco تاریخ آن را مشخص نکرده است. Tekken 8 هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد، اما ناشر آن گفته که تا قبل از آوریل ۲۰۲۴ شاهد عرضه آن خواهیم بود.

Visible gamer manRoyalknightSina7294meysambمردی از مادری فرانسوی و پدر ایتالیاییDark FantasarminAMIN12dovahkiinوزغ (آنتی لگبت)🤘Mohsenj74DARKSIREN

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا