هاست پرسرعت
بازی

بازی Pentiment بدون وجود Game Pass ساخته نمی‌شد

بازی Pentiment بدون وجود Game Pass ساخته نمی‌شد

آقای جاش سویر (Josh Sawyer)، کارگردان بازی Pentiment، به تازگی گفته که بدون وجود سرویسی مثل Game pass هرگز پیشنهاد ساخت چنین عنوانی را نمی‌داد.

بر کسی پوشیده نیست که مایکروسافت سرویس Game Pass را به یکی از بخش‌های مرکزی استراتژی خود در صنعت بازی‌های ویدیویی تبدیل کرده است. بدون شک منبع درآمد ثابتی که این سرویس از طریق میلیون‌ها مشترک در چندین پلتفرم خود فراهم می‌کند در این تصمیم بی‌تاثیر نیست. با این حال دلایل دیگری هم در این میان دخیل هستند. برای مثال Game Pass به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد تا بر روی عناوین منحصر به فردتری کار کنند که در صورت عرضه‌ی پولی شاید خریدار چندانی نداشتند.

یکی از این عناوین بدون شک ساخته‌ی جدید استودیوی Obsidian Entertainment یعنی Pentiment است. Pentiment که توانسته نقدها و نمرات بسیار مثبتی را هم دریافت کند، یک اثر ماجرایی روایت‌محور قرون وسطایی است. آقای جاش سویر که وظیفه‌ی کارگردانی این اثر را بر عهده داشته و ایده‌ی اولیه‌ی آن را هم طرح کرده است، به تازگی در مصاحبه‌ای با Waypoint Radio گفته که هرگز به ساخت چنین عنوانی بدون در نظر داشتن Game Pass فکر نمی‌کرد:

من بدون Game Pass هرگز پیشنهاد ساخت Pentiment را نمی‌دادم. یعنی اصلا ممکن نبود به سمت این ایده بروم. صرفا اجرایی نبود. طرز فکر قدیمی ناشران و توسعه‌دهندگان تمرکز بر روی سرمایه‌گذاری‌های بزرگ‌تر با درآمد بیشتر است. اما در این محیط قضیه فرق می‌کند. تنها در اکوسیستم Game Pass است که ساخت عنوانی مثل Pentiment برایم ممکن شد.

تبلیغات

وی افزود:

این بازی بسیار متفاوتی است. من طرز فکر خودم را کاملا برای ساخت Pentiment تغییر دادم. این بازی برای تعداد مخاطبان کمی ساخته شده و تا زمانی که آن دسته از مخاطبان به آن علاقه داشته باشند من هم راضی هستم.

البته این اولین باری نیست که یک توسعه‌دهنده از مزایای Game Pass و پتانسیل کار کردن روی عناوین ریسکی‌تر صحبت کرده است. با توجه به بازخوردهای بسیار مثبتی که Pentiment دریافت کرده هم می‌توان گفت که سرویس اشتراکی مایکروسافت تا کنون یک پروژه‌ی موفق برای توسعه‌دهندگان هم بوده است.

بازی Pentiment در حال حاضر برای ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان و پلتفرم PC در دسترس است.

sauronraminChris redfieldhalkerLone wolf...Eternal...vitto corleoneامیر حسینPorfosor🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷شرکپلنگ پیرهن صورتیعلیThe Beast MasterTUPACامینFernando(Squatlatex(Ragnorak is coming

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا