هاست پرسرعت
تکنولوژی

جذابیت های یک سرویس حمام هوشمند!

جذابیت های یک سرویس حمام هوشمند!

ایده خانه هوشمند روز به روز در حال گسترش است و احتمالاً در آینده ای نزدیک نقش مهمی در صنعت ساختمان خواهد داشت. تکنولوژی به شما کمک می کند تجربه تازه ای از آرامش و لذت را در منزل خود ممکن کنید. یکی از بخش هایی که به واسطه تکنولوژی می تواند امکانات بسیار جذابی مهیا کند سرویس حمام است. حمام نقش بسیار مهمی در فراهم آوردن آرامش پس از یک روز کاری سخت ایفا می کند؛ هر چقدر هم به هوشمند سازی حمام خود فکر کنید باز هم کم است! در این مقاله به بررسی جذابیت‌های یک سرویس حمام هوشمند از جمله شیر حمام جذاب، دستیار صوتی و… پرداخته ایم.

دستیارهای صوتی

دستیارهای صوتی مانند سیری، الکسا، گوگل و آمازون سیستم های هوشمندی هستند که می توانند با شنیدن دستورهای صوتی عکس العمل نشان دهند و درخواست شما را اجرا کنند. در صورتی که یک خانه هوشمند داشته باشید برای کنترل بخش های مختلف آن مانند آینه هوشمند، شیرآلات هوشمند، تهویه و روشنایی و… می توانید از این دستیارها کمک بگیرید و آن ها را بر روی دستگاه های هوشمند خود نصب کنید. پس از آن می توانید با فرمان صوتی از الکسا درخواست کنید دمای آب دوش صبحگاهی را بر روی درجه ای مشخص تنظیم کند و در زمان استحمام موزیک خاص و یا اخبار روز را برایتان پخش نماید و… . در واقع به کمک دستیارهای صوتی هر وسیله هوشمند می تواند مرکز کنترلی برای سایر لوازم هوشمند شما باشد.

جذابیت های یک سرویس حمام هوشمند!

شیر حمام هوشمند

یکی از ابزارهای مورد استفاده در حمام هوشمند، شیر حمام هوشمند است. استفاده از شیرآلات حمام هوشمند فرایند استحمام را دلنشین تر و رسیدن به دمای آب مورد نظر کاربران را سریعتر و ساده تر می سازد. با سیستم شیرآلات هوشمند می توانید برای هر یک از اعضای خانواده پروفایل منحصر به فردی تعریف کنید که دما و فشار آب مورد پسند او در پروفایل ذخیره شده باشد. همچنین می توانید چند پروفایل برای هر نفر تعریف کنید که در هرکدام دمای متفاوتی برای دوش گرفتن در ساعت مختلف روز ذخیره شده باشد؛ مثلا دمای آب پایین تر برای صبح ها پس از ورزش و دمای آب بالاتر برای دوش آخر شب یا عصر. برای این کار کافی است برنامه مربوط و متناسب با شیرآلات مورد نظر را بر روی گوشی همراه خود نصب کنید.

انواع شیر حمام دارای امکانات خاص و جذاب

حالا که صحبت از شیرآلات هوشمند شد، حیف است از شیرالات حمامی با امکانات جالب که به تازگی رونمایی شده است سخنی به میان نیاوریم. با اینکه این شیر از انواع هوشمند به حساب نمی آید اما آشنایی با آن خالی از لطف نیست. شیر حمام مدل نوژا مکانیزم متفاوتی از شیرآلات رایج حمام دارد. در بیشتر شیرآلات حمام اهرمی حرکت دادن سوپاپ دوش به سمت بالا و پایین محل خروج آب از سردوش یا آبریز را تعیین می کند. اما آبریز شیر حمام نوژا به واسطه سوپاپ سرامیکی خود قابلیت چرخش 90 درجه به صورت ساعت گرد را دارد و این چرخش محل خروج آب را از آبریز به سردوش تغییر می دهد. زمانی که آبریز با زاویه 90 درجه نسبت به شیر دوش قرار دارد آب از آبریز جاری می شود و با بازگرداندن آبریز به حالت اولیه آب به سردوش منتقل می شود. برای مشاهده این مدل می توانید به صفحه شیر حمام مراجعه و مشخصات و قیمت انواع شیر حمام را نیز ملاحظه کنید.

جذابیت های یک سرویس حمام هوشمند!

پخش موسیقی

یکی دیگر از امکانات بسیار جذاب سرویس حمام هوشمند دوش های دارای قابلیت پخش موسیقی است. این دوش ها به صورت لمسی، بلوتوثی و یا به کمک دستیارهای صوتی قابل کنترل هستند. در برخی از انواع این دوش ها سیستم پخش موزیک متناسب با نور محیط سرویس حمام تغییر می کند تا فضای مور نظر شما را ایجاد کند.

آینه هوشمند

یکی از جذاب ترین امکانات در سرویس بهداشتی هوشمند آینه هوشمند است. معمولاً بیشترین توجه افراد در زمان هوشمندسازی به وان یا دوش حمام است، در صورتی که آینه هوشمند بسیار جذاب و کاربردی است و تعبیه آن نیز هزینه پایین تری دارد. آینه‌هایی که دارای لبه LED هستند نور طبیعی خورشید را شبیه سازی می کنند، که نوری درخشان و مناسب برای استفاده از آینه است و دید مناسبی را ایجاد می کند. علاوه بر این، آینه های دارای LED جزئیات بیشتر و باکیفیت تری را نیز نمایش می دهند. این آینه ها دارای سنسور هستند و زمانی که به آن ها نزدیک شوید چراغ دورشان به صورت خودکار روشن و زمانی که از آن ها دور شوید چراغشان خاموش می شود. بعضی از مدل های آینه هوشمند با فرامین صوتی نیز عمل می کنند.

در صورتی که برای هوشمند سازی تمام تجهیزات حمام خود زمان یا بودجه مناسب ندارید، می توانید از مهمترین تجهیز یعنی شیرآلات شروع کنید و با به روز رسانی آن بخش مهمی از کار را پیش ببرید. برای این کار می توانید از شیرآلات حمام هوشمند و یا از انواع شیر دوش حمام با امکانات خاص بهره بگیرید که نمونه آن شیر حمام نوژا است که شیرآلات کاویان به تازگی رونمایی کرده است. سایر امکانات مانند دستیارهای صوتی، پخش موسیقی و آینه هوشمند نیز از امکانات جذاب سرویس حمامی مدرن است

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا