هاست پرسرعت
بازی

Mortal Kombat 12 ممکن است شامل 10 شخصیت جدید باشد

Mortal Kombat 12 ممکن است شامل 10 شخصیت جدید باشد

بازی Mortal Kombat 12 ممکن است شامل 10 شخصیت جدید ریشه گرفته از شخصیت‌های قدیمی این فرنچایز باشد. پیش از این در تاریخ فرنچایز شاهد چنین پدیده‌ای نبوده‌ایم.

بازی Mortal Kombat 12 یا اگر بخواهیم نام کامل آن را بگویم Mortal Kombat 12: Onaga’s Revenge، قرار است آخرین نسخه از فرنچایز مبارزه‌ای با قدمت باشد. این طور که به نظر می‌رسد این بازی قصد دارد تا بزرگ‌ترین و تحسین برانگیزترین نسخه‌ی آن هم باشد. با وجود اینکه جزئیات کمی از بازی در دسترس است، یک گزارشگر حالا اطلاعات مهمی را از بازی منتشر کرده است.

کانال یوتیوب The Wave Report به تازگی ویدیویی را منتشر کرده و در آن به انتشار اخباری در مورد Mortal Kombat 12 پرداخته است. با وجود اینکه منبع این گزارش بدون نام باقی مانده، اما ادعا شده که این منبع شخصی نزدیک به استودیوی سازنده‌ی بازی یعنی ندررلم (NetherRealm) است. طبق ادعای این فرد بازی Mortal Kombat 12 قرار است شامل 10 شخصیت جدید باشد.

این 10 شخصیت البته در بازی‌های ویدیویی جدید خواهند بود و برخی از آن‌ها در رسانه‌های دیگر Mortal Kombat پیش از این وجود داشته‌اند. برای مثال Vera Briggs (همسر Jax) یکی از این شخصیت‌ها خواهد بود. Vera Briggs پیش از این در سریال Mortal Kombat: Special Forces حضور داشت. یک شخصیت دیگر هم قرار است Kameleon باشد که پیش از این در برخی از بازی‌های انحصاری نینتندوی این فرنچایز ظاهر شده بود.

تبلیغات

شش مبارز دیگر هم ظاهر قرار است از نژادی به نام Elder Demons باشند که گروه مقابل Elder Gods هستند. پیش از این شاهد حضور شخصیت‌های متعددی از Elder Gods در بازی بوده‌ایم و نام Elder Demons هم به دفعات شنیده شده است. با این حال به نظر می‌رسد که این بار این نژاد قرار است نقش بسزایی در داستان بازی داشته باشد. پیش از این یک منبع داخلی هم مدعی شده بود که هنرمندان بازی چندین مبارز از این نژاد را طراحی کرده‌اند.

با وجود اینکه این خبر هنوز به صورت رسمی تایید نشده، اما قطعا حضور این شخصیت‌های جدید اتفاق هیجان‌انگیزی خواهد بود. سری Mortal Kombat نسبت به برخی از فرنچایزهای دیگر مبارزه‌ای نسبتا همیشه تعداد مبارزان کمی را داشته و حتی برخی از شخصیت‌های کلاسیک این سری مثل Onaga و Motaro هم خیلی کم در بازی‌های این سری حاضر هستند.

اخیرا شایعات زیادی در رابطه با بازی Motal Kombat 12 وجود داشته است. این طور که به نظر می‌رسد این بازی قرار است در جریان سال 2023 معرفی و منتشر شود.

Ren AmamiyaParham_ShJinxGidoraمحمدامین حیدریvitto corleoneo0ashil0oگیمر غمگینDARKSIRENUNCLE ARTURRezag1A person❤GOD OF WAR❤Visible bearded manشبح gsxr 🏴Pashmak..darhalkhabZ23OR0OChris redfieldAli 0zadeA,,shmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا