هاست پرسرعت
بازی

به‌روزرسانی Hogwarts Legacy با هدف رفع مشکلات بازی منتشر شد

به‌روزرسانی Hogwarts Legacy با هدف رفع مشکلات بازی منتشر شد

همانطور که استودیوی آوالانچ سافتور (Avalanche Software) پیش‌تر اعلام کرده بود، نخستین به‌روزرسانی Hogwarts Legacy امروز منتشر شد تا مشکلات مختلف آن را رفع کند.

تبلیغات

این استودیو اکنون اهداف به‌روزرسانی یادشده که شامل اصلاح ایرادهای فنی و بهبود عملکرد اجرایی می‌شود را اعلام کرده است. از مهم‌ترین مشکلات بازی می‌توان به کرش‌های مختلف، باگ‌های بصری، مشکلات رابط کاربری و ذخیره‌سازی پیش‌روی و گلیچ‌های میان‌پرده‌ها اشاره نمود. ثبات بخشیدن به عملکرد اجرایی این عنوان اکشن نقش‌آفرینی جهان‌آزاد و اعمال تغییرات مخصوص به پلتفرم‌های مختلف نیز از اهداف سازندگان بوده است.

همانطور که اعلام شده بود، این به‌روزرسانی در حال حاضر برای دارندگان رایانه‌های شخصی و ایکس باکس سری ایکس/اس در دسترس قرار دارد. به‌روزرسانی نسخه‌ی پلی استیشن 5 بازی به علت مشکلات فنی نامشخص، در ادامه‌ی هفته‌ی جاری منتشر می‌شود و علاوه بر موارد یادشده، ایرادات مربوط به کسب تروفی را هم رفع می‌کند.

بازی Hogwarts Legacy هم‌اکنون برای سه پلتفرم رایانه‌های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس در دسترس قرار دارد. تاریخ عرضه‌ی نسخه‌ی پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان 4 آوریل (15 فروردین 1402) است و نسخه‌ی نینتندو سوییچ در 25 ژوئیه (3 مرداد 1402) عرضه می‌شود.

برای مشاهده‌ی جزئیات این به‌روزرسانی، می‌توانید به این نشانی مراجعه کنید.

RoyalknightmeysambUNCLE ARTURmh.pامیر حسینSalvador09

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا