هاست پرسرعت
خودرو

آفرود با خودروی فرمول یک؛ ویدئوی دیدنی ریکیاردیو و تیم ردبول

آفرود با خودروی فرمول یک؛ ویدئوی دیدنی ریکیاردیو و تیم ردبول

دنیل ریکیاردیو راننده باسابقه ردبول، نقش اول یکی از هیجان‌انگیزترین ویدئوهای رانندگی امسال است. این فیلم با همکاری ورزشکاران موتوراسپرت ردبول، امروز ۷ فروردین منتشر شد.

شرکت ردبول، سازنده‌ی نوشابه‌های انرژی است؛ اما بیش از هر برند تجاری دیگر، برای حضور در مسابقات ورزشی هزینه می‌کند. عمده فعالیت ردبول، در مدیریت و تجهیز تیم‌های موتوراسپرت، مثل فرمول یک، رالی و موتورسواری انجام می‌شود. جالب‌تر اینکه، ردبول علاوه‌بر تبلیغات در مسابقات ورزشی، درآمد بسیار خوب از رقابت‌های مختلف ورزشی دارد.

طی ۱۰ سال اخیر، ویدئوهای مرتبط با حرکات نمایشی خودرو و موتورسیکلت، مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی و سرویس‌های پخش فیلم بودند. کن بلاک فقید، از نخستین رانندگان حرفه‌ای بود که مهارت خود در رانندگی را با ویدئوهای بدل‌کاری نمایش داد و میلیون‌ها دلار درآمد کسب کرد. حالا این سبک فیلم‌سازی مورد توجه برندهای تجاری و تیم‌های موتوراسپرت، مثل ردبول نیز قرار گرفته است.

هواپیما فرمول یک ردبول

دنیل ریکیاردیو (Daniel Ricciardo) راننده ۳۳ ساله فرمول یک است. او ۴ سال برای تیم‌ ردبول ریسینگ رانندگی کرد و ۲ عنوان ارزشمند سومی در فرمول یک جهانی کسب نمود. ریکیاردو هم‌اکنون راننده‌ی سوم (ذخیره) برای تیم اوراکل ردبول ریسینگ محسوب می‌شود و هم‌کاری خود با برند نوشابه‌ انرژی‌زا را ادامه می‌دهد.

هفته‌ی آینده، رقابت جایزه بزرگ استرالیا برگزار می‌شود. این مسابقه، فرصت خوبی برای ریکیاردو و تیم فیلم‌سازی ردبول فراهم کرده است تا ویدئویی باورنکردنی در استرالیا بسازند. علاوه‌بر رانندگان تیم‌های رالی و موتورسواری ردبول، خلبان مسابقات حرکات نمایشی با هواپیما نیز در فیلم حضور دارد. این ویدئو ۹ دقیقه‌ای، یکی از پرهزینه‌ترین نمونه‌های ساخته شده در میان کلیپ‌های ورزشی سال‌های اخیر است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۹ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا