هاست پرسرعت
تکنولوژی

ایلان ماسک با «توییتر آبی» به جنگ تبلیغات می‌رود!

ایلان ماسک با «توییتر آبی» به جنگ تبلیغات می‌رود!

آیا دوست دارید بتوانید با خیال راحت و بدون مزاحمت تبلیغات، از پلتفرم شبکه اجتماعی توییتر استفاده کنید؟ اگر چنین است، خبر خوبی برای شما داریم و سرویس اشتراکی جدید “تویتر آبی” همان چیزی است که به دنبالش هستید. با استفاده از این اشتراک، کاربران می‌توانند بدون دیدن تبلیغات، توییت‌ها را مرور کرده و با توییتر کار کنند. با دیجی رو همراه باشید.

توییتر در حال کار بر روی یک سرویس اشتراک توییتر آبی بدون آگهی است

طبق گزارش‌ها، توییتر در حال کار بر روی یک سرویس اشتراکی جدید است که به کاربران امکان می‌دهد بدون دیدن تبلیغات در این پلتفرم به گشت‌وگذار بپردازند. این سرویس جدید و گران‌تر «توییتر آبی» در واقع پاسخی به درخواست‌های متعدد کاربران است که همواره از حجم و اندازه تبلیغات در توییتر شکایت داشتند.

مالک و مدیر عامل این شرکت، ایلان ماسک، این سطح اشتراکی جدید را روز شنبه معرفی و اعلام کرد:

تبلیغات در توییتر بسیار زیاد و بسیار بزرگ هستند. اقداماتی برای حل این مشکل در نظر گرفته شده و طی هفته‌های آتی انجام خواهد شد. همچنین، یک سرویس اشتراکی با قیمت بالاتر وجود خواهد داشت که حجم تبلیغات توییتر را به صفر می‌رساند.

توییتر

در حال حاضر، توییتر آبی برای کاربرانی که مستقیماً از طریق برنامه توییتر iOS یا اندروید مشترک می‌شوند، ماهانه 11 دلار قیمت دارد. با این حال، در دنیای وب که اپل و گوگل هیچ سهمی از سود خریدهای درون برنامه‌ای دریافت نمی‌کنند، این سرویس تنها 8 دلار در ماه هزینه دارد.

از زمانی که توییتر در ماه نوامبر شروع به اصلاح سرویس اشتراکی خود کرد، امکان مشاهده تبلیغات کمتر همواره یکی از نکات قوت اصلی بوده که این شرکت روی آن تمرکز کرده است. با این حال، زمانی که کاربران برای ثبت‌نام در سرویس توییتر آبی اقدام می‌کنند، این امتیاز ویژه همچنان با عنوان «به‌زودی» نشانه‌گذاری شده است. طبق گزارشی که اخیرا منتشر شده، درآمد تبلیغات توییتر از زمان تصاحب این شرکت توسط ماسک در ماه اکتبر به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. گزارش شده که یکی از مدیران ارشد توییتر به کارمندان گفته است که درآمد روزانه 40 درصد نسبت به روز مشابه سال قبل کاهش یافته است!

باید دید که آیا سرویس اشتراک بدون آگهی جدید توییتر در معکوس کردن روند کاهش درآمد تبلیغات موفق خواهد بود یا خیر. با این حال، واضح است که این پلتفرم در حال انجام اقداماتی برای رسیدگی به شکایات کاربران در مورد تعداد و اندازه تبلیغات در این پلتفرم است.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا