هاست پرسرعت
تکنولوژی

امکان ارسال پیام‌های ویدیویی در واتساپ مهیا شد

امکان ارسال پیام‌های ویدیویی در واتساپ مهیا شد

پیام‌های صوتی و همینطور تماس‌های صوتی سال‌هاست که به عنوان یکی از ویژگی‌های اصلی واتساپ شناخته می‌شوند. حتی تماس‌های تصویری نیز در این اپلیکیشن پیام‌رسان وجود دارد. پس نبود چه چیزی در این بین به چشم می‌آید؟ بله، در واقع این پیام‌های ویدیویی هستند که تا به امروز امکان ارسال آن‌ها از طریق واتساپ مهیا نشده بود.

خوشبختانه، واتساپ در نهایت این نقص را نیز برطرف نموده و از این پس از ارسال و دریافت پیام‌های ویدیویی نیز پشتیبانی خواهد کرد. پیام‌های ویدیویی را با حداکثر زمان 60 ثانیه می‌توان ضبط و ارسال کرد و این پیام‌ها نیز همانند پیام‌های متنی با رمزگذاری سرتاسری واتساپ محافظت می‌شوند.

واتساپ

شیوه ارسال پیام ویدیویی عمداً مشابه روش ارسال پیام صوتی است، بنابراین چیز خاصی برای یادگیری بیشتر وجود ندارد. تنها کافیست روی آیکونی که تا کنون برای پیام‌های صوتی در نظر گرفته شده بود ضربه بزنید تا به حالت پیام ویدیویی بروید. سپس به سادگی آن را نگه می‌دارید و مانند پیام‌های صوتی ضبط می‌کنید، و وقتی انگشت خود را بردارید، پیام ارسال می‌شود. همچنین می‌توانید برای قفل کردن و ضبط ویدیو بدون نیاز به نگه داشتن انگشت خود روی دکمه، انگشت‌تان را به سمت بالا بکشید که این هم دقیقاً درست مانند کاری است که در مورد پیام‌های صوتی انجام می‌شود.

ویدیوهای ارسال شده وقتی در داخل یک چت باز می‌شوند، به طور خودکار در حالت بی‌صدا پخش می‌شوند و با ضربه زدن روی ویدیوی در حین پخش، صدا شروع می‌شود. ویژگی ارسال و دریافت پیام‌های ویدیویی از هم اکنون در حال انتشار است و در هفته‌های آینده برای همه کاربران واتساپ در دسترس خواهد بود.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا