هاست پرسرعت
تکنولوژی

تبلت گوگل پیکسل از اتصال باند فوق عرض (UWB) پشتیبانی خواهد کرد

تبلت گوگل پیکسل از اتصال باند فوق عرض (UWB) پشتیبانی خواهد کرد

سال گذشته و در کنفرانس سالانه I/O Developer، گوگل ساخت اولین تبلت خود با نام پیکسل را تأیید کرد و انتظار می‌رود که این محصول جدید در I/O امسال که از ماه آینده آغاز خواهد شد، رونمایی شود. اما قبل از اینکه گوگل تبلت خود را به صورت رسمی معرفی کند، این دستگاه در پایگاه داده FCC و وب سایت صدور گواهینامه UL Solutions مشاهده شده است. به همین واسطه برخی از مشخصات کلیدی تبلت پیکسل فاش شده که در ادامه به مرور آن‌ها خواهیم پرداخت. با دیجی رو همراه باشید.

تبلت گوگل پیکسل در پایگاه داده FCC با شماره مدل GTU8P فهرست شده است. فهرست این وب‌سایت نشان می‌دهد که این تبلت از سه استاندارد اتصال بلوتوث، وای‌فای و باند فوق عرض (UWB) پشتیبانی می‌کند. دو مورد اول بسیار عادی هستند اما وجود UWB جالب به نظر می‌رسد، زیرا می‌تواند امکان برقراری اتصالات نزدیک و انتقال داده را فراهم کرده و عملکردهای متنوعی را به تبلت اضافه کند. این موضوع همچنین نشان می‌دهد که گوگل احتمالاً در حال کار بر روی گسترش کاربرد اتصال UWB به چیزی فراتر از عملکرد کلید دیجیتال خودرو در گوشی‌های سری پیکسل است.

همان‌طور که گفتیم، تبلت گوگل پیکسل علاوه بر FCC در وب سایت صدور گواهینامه UL Solutions نیز مشاهده شده است که دارای همان شماره مدل GTU8P می‌باشد. در این وب سایت نیز به پشتیبانی تبلت از شارژ سریع 18 وات اشاره شده و البته گفته شده که پایه شارژ آن حداکثر توان 30 وات خواهد داشت.

تبلت گوگل پیکسل
می‌توان از تبلت گوگل پیکسل به عنوان یک اسپیکر هوشمند هم استفاده کرد.

سال گذشته در رویداد معرفی سری پیکسل 7، گوگل تایید کرد که تبلت پیکسل با یک پایه شارژ برای شارژ بی‌سیم عرضه خواهد شد و همچنین می‌توان از این محصول به عنوان یک اسپیکر هوشمند هم استفاده کرد. این تبلت دارای شاسی نانوسرامیکی درجه یک و حاشیه‌های ضخیم در اطراف نمایشگر خواهد بود. علاوه بر این، تایید شده که تبلت پیکسل از پردازنده داخلی گوگل یعنی تنسور استفاده کرده و در رنگ‌های مشکی و سفید وارد بازار خواهد شد.

در انتها بد نیست اشاره کنیم که اطلاعات فاش شده از تبلت گوگل پیکسل حاکی از آن هستند که این دستگاه دارای صفحه نمایش 11 اینچی بوده و 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی خواهد داشت.

نظر شما در مورد اولین تبلت گوگل چیست؟ آیا این محصول می‌توان رقیبی جدی برای تبلت‌های اندرویدی مشهور سامسونگ و شرکت‌های چینی باشد؟ نظرات خود را حتماً از طریق بخش کامنت‌ها در انتهای همین مطلب با ما در میان بگذارید.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا