هاست پرسرعت
بازی

بازی State of Decay 3 با آنریل انجین 5 ساخته می‌شود

بازی State of Decay 3 با آنریل انجین 5 ساخته می‌شود

به گفته‌ی رئیس استودیوهای ایکس باکس (Xbox Game Studios)، State of Decay 3 با آنریل انجین 5 (Unreal Engine) و با همکاری کوالیشن (The Coalition) ساخته می‌‎شود.

از انتشار آخرین اخبار سومین نسخه‌ی مجموعه‌ی ترس و بقای جهان‌آزاد استودیوی آندد لبز (Undead Labs) مدت زیادی می‌گذرد. اکنون، طی پادکست Xbox’s Major Nelson، رئیس استودیوهای ایکس باکس یعنی مت بوتی (Matt Booty)، جزئیات جدیدی از بازی منتشر کرده است.

او در این پادکست می‌گوید:

کار ما ساختاری دارد که از بخش‌هایی به نام «قلّه» تشکیل شده است. وقتی به آن‌ها می‌رسیم، افراد باتجربه‌ی یک حوزه را به مدت یک یا دو روز دور هم جمع می‌کنیم. تا کنون، قله‌های انیمیشن، رابط کاربری، آنریل انجین، فیزیک بازی و … را پشت سر گذاشته‌ایم. فکر کنم سال گذشته نزدیک به 25 تا جلسه‌ی اینچنینی برگزار کردیم. سازوکار اصلی ما برای به اشتراک‌گذاری فناوری میان اعضای تیم، همین است.

تبلیغات

مت بوتی

در ادامه، صحبت از استودیوی آندد لبز می‌شود و مت بوتی در این باره می‌گوید:

شما به آندد لبز اشاره کردید؛ آن‌ها با استودیوی کوالیشن، که سازنده‌ی Gears of War است، در شهر ونکوور همکاری می‌کنند و از فناوری‌های مربوط به آنریل انجین 5 و مواردی دیگر که در Gears of Warهای پیشین از آن‌ها استفاده شده بود بهره می‌برند تا آن‌ها را برای State of Decay 3 به کار گیرند. دو هفته‌ی پیش، روزی عالی را در استودیوی آندد لبز واقع در شهر سیاتل گذراندیم و از وضعیت کنونی State of Decay 3 آگاه شدیم که حقیقتاً چیزهای جالبی دارد. شمار کابران State of Decay 2 نیز همچنان رو به افزایش است. [این بازی] مثل چیزی می‌ماند که در خفا رشد می‌کند و باخبر شدن از وضعیت کنونی‌اش جالب بود. فکر کنم در حال حاضر 11 میلیون بازیکن داریم، که خیلی خوب است. همه‌ی این‌ها و مجموع کاری که در آن استودیو انجام می‌شود، آزمایشی است برای تمامی چیزهایی که قرار است به State of Decay 3 بیاید.

مت بوتی

بیش از دو سال از معرفی این بازی می‌گذرد. در آن زمان، آندد لبز اعلام کرده بود که بازی در مرحله‌ی پیش‌تولید قرار دارد. البته، پنج ماه پیش، گزارشی منتشر شد مبنی بر آنکه مشکلاتی در توسعه و همچنین مسائل مربوط به تبعیض جنسیتی، باعث شده است این بازی هنوز در مرحله‌ی پیش‌تولید باقی بماند.

علاوه بر موارد ذکرشده، مت بوتی در این پادکست به پروژه‌ی بعدی استودیوی اینکسایل اینترتینمنت (inXile Entertainment) نیز اشاره کرد و آن را هیجان‌انگیز خواند. او حتی گفت که فیل اسپنسر (Phil Spencer) طی بازدید اخیرش از این استودیو موفق به تجربه‌ی آن شده است. بنا بر شایعات، بازی بعدی استودیوی مذکور، عنوانی نقش‌آفرینی با حال و هوایی استیم پانکی (Steampunk) خواهد بود. همچنین، گفته می‌شود سازندگان بازی Aracnum مسئولیت هدایت این پروژه را بر عهده دارند.

DARKSIRENPlayStation Studios PS5Mehran.BaBehzaaadامینامیر حسینعموی دلهاکاکاسنگی❤GOD OF WAR❤Porfosorچپ دستmeysambجیم خالی بند «رگناروک 2020 عرضه میشه»infernoعلیvahid gamer@alistarBroadsmokeEllie TerminatorTlou part 2 game of the centurymore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا