هاست پرسرعت
بازی

سریال The Sandman برای فصل دوم تمدید شد

سریال The Sandman برای فصل دوم تمدید شد

پس از کش و قوس‌های فراوان، سرویس آنلاین نتفلیکس سریال The Sandman را برای فصل دوم تمدید کرد.

فصل اول سریال سندمن (The Sandman) در قالب ۱۰ قسمت در بر اساس کتاب‌های کمیکی به همین نام نوشته نیل گیمن (Neil Gaiman) ساخته شده و در سال جاری میلادی روی سرویس آنلاین نتفلیکس پخش شده است. قسمت ویژه یازدهم نیز بعدا منتشر شده بود.

حالا پس از مدتی که از زمان پخش فصل اول این سریال می‌گذرد، سرویس آنلاین نتفلیکس به صورت رسمی ساخت فصل دوم سریال «سندمن» را تایید کرده است. البته روز گذشته به صورت اتفاقی تمدید این سریال در شبکه اجتماعی توییتر لو رفته بود.

نیل گیمن در مورد ساخت فصل دوم سریال «سندمن» اظهار داشته:

میلیون‌ها نفر به تماشای فصل اول سریال «سندمن» در سرویس آنلاین نتفلیکس نشستند و از تماشای آن لذت بردند. این بیننده‌ها نیز شامل طرفداران کتاب‌های کمیک و همچنین دیگر بیننده‌ها می‌شوند که شیفته ارباب رویاها، خانواده او و ماجراجویی‌های وی شدند.

تبلیغات

همکاری با کمپانی نتفلیکس و همچنین کمپانی برادر وارنر برای من بسیار لذت‌بخش است و خوشحالم که قرار است داستان‌های بیشتری از این کمیک‌ها را برای بیننده‌ها به نمایش بگذاریم. داستان‌های شگفت‌انگیز بسیاری در انتظار مورفیوس و دیگر کاراکترها وجود دارد که در فصل دوم به آن‌ها پرداخته خواهد شد.

در حال حاضر اطلاعی در مورد تعداد قسمت‌های فصل دوم سریال «سندمن» یا جزییات داستانی مربوط به آن در دست نیست. با این حال، ذکر شده که فصل دوم سریال قرار است داستان‌های مختلفی از چندین رمان گرافیکی و کمیک سندمن را اقتباس کند.

آلن هاینبرگ (Allan Heinberg) مدیر اجرایی فصل اول سریال «سندمن» بوده و در کنار نیل گیمن و دیوید گویر (David Goyer) از جمله مدیران اجرایی آن بوده است. فعلا تاریخ شروع فیلمبرداری فصل دوم این سریال مشخص نشده است.

منبع: هالیوود ریپورتر

Lonesome guyvergil2maxThe Cat LadyLone wolf

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا