هاست پرسرعت
بازی

تریلری جدید از بازی Warhammer 40,000: Darktide منتشر شد

تریلری جدید از بازی Warhammer 40,000: Darktide منتشر شد

استودیوی فت شارک (Fatshark) تریلری جدید از عنوان تیراندازی اول‌شخص خود یعنی Warhammer 40,000: Darktide منتشر کرده است که به تمامی بخش‌های بازی می‌پردازد.

این تریلر هفت‌دقیقه‌ای جزئیات عنوان مذکور را برای کسانی که ساخته‌های پیشین فت شارک نظیر Vermintide 2 را تا به حال تجربه نکرده‌اند، توضیح می‌دهد. مهم‌ترین بخش‌هایی که به آن‌ها پرداخته می‌شود شامل کلیات بازی، کلاس‌های موجود برای شخصیت‌ها، مکان و زمانی که داستان در آن رخ می‌دهد و حس و حال گیمپلی است.

این تریلر در ادامه قابل مشاهده است:

تبلیغات
دانلود 720
دانلود 1080

همانطور که مشاهده کردید، این ویدیو از بخش ساخت شخصیت و شروع مأموریتی 4 نفره گرفته تا مبارزات متنوع بازی را با جزئیات به نمایش می‌گذارد. بازیکنان می‌توانند بسته به نیاز خود از مبارزات تن به تن استفاده کنند یا با اسلحه‌ی دوربرد به جنگ دشمنانشان بروند.

در انتهای تریلر نیز شاهد توضیحاتی در مورد نحوه‌ی پیش‌روی در بازی هستیم. ارتقای سطح شخصیت با به اتمام رساندن مأموریت‌ها و دستیابی به ابزار و سلاح‌هایی که با استفاده از آن‌ها می‌توانید سبک مبارزه‌ی مخصوص خود را داشته باشید، مهم‌ترین عناصر پیش‌روی در بازی هستند. همچنین، بازیکنان می‌توانند با به دست آوردن اعتماد Techpriest، به معبد اُمنیسیا (Shrine of the Omnissiah) دسترسی پیدا کنند و از این طریق، اسلحه و زره خود را شخصی‌سازی نمایند.

بازی Warhammer 40,000: Darktide در تاریخ 30 نوامبر (9 آذر) برای رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. در آینده نیز شاهد انتشار آن برای ایکس باکس سری ایکس/اس خواهیم بود.

The Beast Masterهادی صفاییامیر حسینHaj Clank

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا