هاست پرسرعت
بازی

تصاویر تازه فیلم Indiana Jones 5 با بازی هریسون فورد

تصاویر تازه فیلم Indiana Jones 5 با بازی هریسون فورد

به تازگی تصاویری از فیلم Indiana Jones 5 منتشر شده که هریسون فورد و دیگر بازیگران این فیلم را در موقعیت‌های مختلف به تصویر می‌کشند.

فیلم ایندیانا جونز ۵ (Indiana Jones 5) یکی از مورد انتظارترین فیلم‌های سال آینده میلادی به شمار می‌رود که آخرین حضور هریسون فورد (Harrison Ford) در این نقش برجسته و نمادین خواهد بود.

هریسون فورد آخرین بار در فیلم ایندیانا جونز و قلمروی جمجمه بلورین (Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull) در سال ۲۰۰۸ میلادی این نقش را بازی کرده بود و حالا به دنبال آن است تا پنجمین و آخرین حضورش را رقم بزند.

بر خلاف چهار فیلم قبلی که به کارگردانی استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) بودند، کارگردانی فیلم «ایندیانا جونز ۵» را جیمز منگولد (James Mangold) برعهده دارد. فعلا اطلاعات زیادی از داستان این اثر در دست نیست اما می‌دانیم که در این فیلم، ایندیانا با دخترخوانده خودش به نام هلنا با بازی فیبی والر بریج (Phoebe Waller-Bridge) همراه می‎‌شود و آن‌ها در یک ماجراجویی مهیج باید با شخصیت شروری به نام وولر با بازی مس میکلسن (Mads Mikkelsen) روبه‌رو شوند.

تبلیغات

هنوز تریلری برای فیلم «ایندیانا جونز ۵» منتشر شده اما به تازگی چندین تصویر از این اثر عرضه شده است که هریسون فورد و دیگر بازیگران این فیلم را به نمایش می‌گذارد. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید.

علاوه بر هریسون فورد و فیبی والر بریج، دیگر بازیگرانی که در این تصاویر منتشر شده از فیلم «ایندیانا جونز ۵» دیده می‌شوند، بوید هولدبروک (Boyd Holbrook) و شانت رنه ویلسون (Shaunette Renée Wilson) هستند.

فیلم «ایندیانا جونز ۵» قرار است در تاریخ ۳۰ ژوئن سال ۲۰۲۳ میلادی (جمعه ۹ تیر ۱۴۰۲) روی پرده سینماها اکران شود.

منبع: اسکرین رنت

DARKSIRENEzio Auditore da FirenzeJinxAmir :))

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا