هاست پرسرعت
بازی

تاریخ اکران فیلم سینمایی Dune: Part 2 جلو افتاد

تاریخ اکران فیلم سینمایی Dune: Part 2 جلو افتاد

طرفداران فیلم Dune: Part 2 می‌توانند کمی زودتر به تماشای اثر مورد انتظار دنی ویلنوو بر پرده سینما بنشینند.

رمان Dune یکی از آثار حماسی محبوب طرفداران ژانر فانتزی می‌باشد که سرانجام پس از مدت‌ها فیلم آن بر پرده سینما اکران شد و به موفقیت بزرگی در نزد منتقدین و مردم دست یافت. همین مسئله باعث شد تا کمپانی برادران وارنر سریعاً چراغ سبز ساخت Dune: Part 2 را به کارگردانی دنی ویلنوو (Denis Villeneuve) صادر نمایند.

با توجه به این که کمپانی دیزنی تاریخ اکران فیلم ابرقهرمانی خود تحت عنوان Blade را از تاریخ 3 نوامبر 2023 (12 آبان 1402) به زمان نامعلومی انتقال داده است، کمپانی برادران وارنر سریعاً وارد عمل شده تا بتوانند این جایگاه زمانی را به دنباله مورد انتظار خود اختصاص دهند. به همین دلیل نیز قسمت دوم فیلم Dune زودتر از موعد مقرر در سینما اکران خواهد شد.

این دنباله که میزبان حضور بازیگران تراز اولی همچون تیموتی شالامی (Timothée Chalamet)، فلورنس پیو (Florence Pugh)، جاش برولین (Josh Brolin)، استلان اسکاشگورد (Stellan Skarsgård)، خاویر باردم (Javier Bardem) و کریستوفر واکن (Christopher Walken) می‌باشد، روایت‌گر ماجراجویی پل آتریدس برای انتقام‌جویی از کسانی خواهد بود که پدر و امپراطوری خانواده‌اش را تصاحب کرده‌اند.

تبلیغات

این دنباله اقتباسی از رمان فرانک هربرت (Frank Herbert) می‌باشد و فیلم‌نامه آن توسط دنی ویلنوو، اریک راث (Eric Roth) و جان اسپیتز (Jon Spaihts) نگارش خواهد شد.

با توجه به این که پروسه تولید Dune: Part Two آغاز شده است، در آینده نه چندان دور می‌توانیم شاهد انتشار اطلاعات گسترده‌ای حول محور این پروژه باشیم.

منبع: کولایدر

DARKSIRENmohsen62vahid gameresmaaielهادی صفاییمحمدرضا نوروزی

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا