هاست پرسرعت
بازی

آیا فصل سوم سریال Alice In Borderland ساخته می‌شود؟

آیا فصل سوم سریال Alice In Borderland ساخته می‌شود؟

فصل دوم سریال Alice In Borderland داستان خودش را به پایان رساند و در عین حال، زمینه را برای فصل سوم فراهم کرد.

تبلیغات

سریال آلیس در سرزمین مرزی (Alice In Borderland) بر اساس مانگایی به همین نام ساخته شده و داستان افرادی را بازگو می‌کند که در جهانی شبیه به شهر توکیو گرفتار شده‌اند و مجبور هستند تا در بازی‌های مرگباری شرکت کنند.

«شروع اسپویل» آریسو و دیگر افراد برای اینکه بتوانند به جواب‌های خود در مورد این دنیای مرموز دست پیدا کنند، در مسابقات کارت‌های صورت شرکت کردند و در نهایت نیز موفق شدند همه این بازی‌ها را برنده شوند. با این حال، در پیچشی شوکه‌کننده، در پایان همه در دنیای واقعی و در داخل یک بیمارستان بیدار شدند.

فصل دوم سریال «آلیس در سرزمین مرزی» به داستان مانگا بسیار وفادار بوده است. در حقیقت، رویدادهای قبلی همگی تجربه‌ای نزدیک به مرگ برای کاراکترها در دنیای واقعی بودند و بیدار شدن آن‌ها نیز داستان سریال را به یک نقطه پایان رسانده است. «پایان اسپویل»

فصل سوم سریال «آلیس در سرزمین مرزی» ساخته می‌شود؟

فصل دوم سریال آلیس در سرزمین مرزی (Alice In Borderland)
فصل دوم سریال آلیس در سرزمین مرزی (Alice In Borderland)

در حال حاضر سرویس آنلاین نتفلیکس سریال «آلیس در سرزمین مرزی» را برای فصل سوم تمدید نکرده است. با این حال، باید گفت که سریال به طور کامل داستان مانگا را پوشش داده و داستان آریسو و اوساگی به پایان رسید. هر چند، سازندگان با ساخت فصل سوم می‌توانند فراتر از مانگا بروند.

داستان احتمالی فصل سوم سریال «آلیس در سرزمین مرزی»

در صورت ساخت فصل سوم سریال «آلیس در سرزمین مرزی»، سازندگان دو راه بر سر راه خود برای پیش بردن داستان دارند؛ اول اینکه آن‌ها داستان را از مانگای Alice in Borderland Retry اقتباس کنند که در آن، آریسو به سرزمین مرزی باز می‌گردد و دوم اینکه آن‌ها داستانی اوریجینال و فراتر از مانگا را خلق کنند.

در پایان فصل دوم سریال «آلیس در سرزمین مرزی»، تصویری جالب و شوم از کارت جوکر به نمایش گذاشته شده بود و همین نیز می‎‌تواند شخصیت شرور فصل سوم سریال باشد. در مانگا، جوکر نماینده فریمن است، کسی که مسئول باز گرداندن آریسو و دیگران به دنیای واقعی است. از همین رو، فصل سوم سریال می‌تواند داستانی اوریجینال را بر همین محوریت برای مخاطبان به نمایش بگذارد.

در صورتی که فصل سوم سریال «آلیس در سرزمین مرزی» ساخته شود، احتمالا در اواخر سال ۲۰۲۴ میلادی پخش خواهد شد ولی هنوز هیچ چیزی قطعی نیست.

منبع: اسکرین رنت

تبلیغات
KillzoneCirilla Riannon

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا