هاست پرسرعت
بازی

استودیوی Respawn Entertainment مشغول کار روی پروژه‌های هیجان‌انگیزی است

استودیوی Respawn Entertainment مشغول کار روی پروژه‌های هیجان‌انگیزی است

اندرو ویلسن (Andrew Wilson)، مدیر عامل Electronic Arts، در مورد پروژه‌های هیجان‌انگیزی که در حال حاضر در Respawn Entertainment در دست توسعه هستند صحبت کرده است.

تبلیغات

ویلسن به هنگام صحبت در کنفرانس Goldman Sachs Communacopia & Technology در روز چهارشنبه، از کار استودیوی Respawn Entertainment روی بازی Apex Legends و سری Star Wars Jedi تمجید کرد و گفت که عناوین بیشتری در این استودیو در دست توسعه هستند. Electronic Arts سازنده Titanfall را در سال ۲۰۱۷ و با معامله‌ای به ارزش ۴۵۵ میلیون دلار خریداری کرد. رقمی که تبدیل به معامله خوبی برای این ناشر بزرگ شد:

ما استودیوهای زیادی را خریداری نکرده‌ایم. البته Respawn می‌تواند یکی از بهترین خریدها در تاریخ صنعت بازی‌های ویدیویی باشد. آن‌ها یک تیم شگفت‌انگیز هستند و آثار شگفت‌انگیزی را برای ما خلق کرده‌اند. می‌توانید تصور کنید که پروژه‌های بیشتری هم در این استودیو در دست توسعه هستند. بازی‌هایی که نمی‌توانیم در مورد آن‌ها صحبت کنیم، اما بسیار هیجان‌زده هستیم.

وینس زامپلا (Vince Zampella)، رئیس استودیوی Respawn Entertainment، در ماه مه در جریان مصاحبه‌ای با Axios گفت که تیم کوچکی در این استودیو مشغول کار روی یک آی‌پی جدید هستند. رهبری این تیم به عهده استیو فوکودا (Steve Fukuda)، کارگردان بازی‌های Titanfall است.

کارگردان سری بازی‌های Star Wars Jedi هم گفته که دوست دارد تا سه‌گانه‌ای از بازی‌ها را در این سری بسازد و با توجه به نیروهایی که Respawn اخیرا استخدام کرده به نظر می‌رسد که یک بازی سوم از این سری در دست توسعه است.

Respawn Entertainment هم‌چنین مشغول کار روی دو بازی Star Wars دیگر هم هست. یکی از این بازی‌ها یک شوتر اول-شخص است که توسط خود استودیو توسعه یافته و دیگری هم یک بازی استراتژی است که با کمک استودیوی Bit Reactor ساخته می‌شود.

Immortal SpartanMax22حصینlul-bookKianEnzevitto corleoneAshen undead the bearerleon S kennedyDanialRanjbarzadehهادی صفائیNemesisֆǟʍʊʀǟɨمحمدامین حیدریGubarumeysambParhamSquat-latexNiko_Blade

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا