هاست پرسرعت
بازی

فیلم Bad Boys 4 در تابستان سال ۲۰۲۴ اکران می‌شود

فیلم Bad Boys 4 در تابستان سال ۲۰۲۴ اکران می‌شود

فیلم Bad Boys 4 اثری اکشن با بازی ویل اسمیت و مارتین لارنس است که در تابستان سال ۲۰۲۴ اکران خواهد شد.

تبلیغات

فیلم پسران بد ۴ (Bad Boys 4) چهارمین فیلم از این مجموعه فیلم اکشن با بازی مارتین لارنس و ویل اسمیت در نقش‌های اصلی به شمار می‌رود که هنوز عنوان رسمی آن اعلام نشده اما کمپانی سونی به تازگی تاریخ اکران این اثر را مشخص کرده است.

فیلم «پسران بد ۴» قرار است بار دیگر داستان افسران پلیس میامی مایک لوری و مارکوس برنت را دنبال کند که قرار است ماجراجویی دیگری داشته باشند. این فیلم حدود چهار سال پس از فیلم سوم به روی پرده سینماها می‌آید، فیلمی که Bad Boys for Life نام داشت و نتوانست در گیشه عملکرد خوبی از خودش به جای بگذارد.

با اینکه فاصله بین فیلم سوم و چهارم این مجموعه فیلم بسیار زیاد به نظر می‌رسد اما باید گفت که فاصله بین فیلم‌های قبلی نیز بسیار زیاد بوده است. فیلم اول این فرنچایز در سال ۱۹۹۵ اکران شده و این در حالی بود که فیلم دوم در سال ۲۰۰۳ به روی پرده سینماها آماده بود. همانند فیلم سوم، سکان کاگردانی فیلم «پسران بد ۴» را عادل العربی و بلا فلاح در دست خواهند داشت، کسانی که اخیرا سریال میز مارول (Ms. Marvel) را برای استودیو مارول کارگردانی کرده‌اند.

از جمله بازیگرانی که در فیلم «پسران بد ۴» در کنار مارتین لارنس و ویل اسمیت نقش‌آفرینی خواهند کرد می‌توان به ونسا هاجنز، الکساندر لودویگ، پائولا نونز، ریا سیهورن، ارین دین، لون گروفود و تاشا اسمیت اشاره کرد. فیلم «پسران بد ۴» در تاریخ ۱۴ ژوئن سال ۲۰۲۴ میلادی (جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳) روی پرده سینماها اکران خواهد شد.

منبع: کولایدر

تبلیغات
سهند نظریred-eyed Banished KnightmeysambKratosگربه خانunitedآقای شکستههیولا ☑️

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا