هاست پرسرعت
فناوری

در کنفرانس I/O گوگل چه گذشت؟

در کنفرانس I/O گوگل چه گذشت؟

گوگل قابلیت جدیدی با نام Ask Photos را به عنوان یک “ویژگی آزمایشی” معرفی کرده که طی ماه‌های آینده به تدریج عرضه خواهد شد و دسترسی به خاطره‌ای خاص یا بازیابی اطلاعاتی که در گالری شما است را آسان‌تر می‌کند.

این ویژگی توسط جمینای پشتیبانی می‌شود و به شما کمک می‌کند تا بدون نیاز به پیمایش صفحات متعدد عکس و ویدئو، به آنچه نیاز دارید دست یابید. همانطور که از نام آن پیداست، با استفاده از Ask Photos، شما به سادگی به صورت طبیعی درخواست می‌کنید برای چیزی که به دنبال آن هستید.

مثالی که گوگل ارائه داده است: “بهترین عکس را از هر پارک ملی که بازدید کرده‌ام نشان بده”. سپس Google Photos به شما آنچه نیاز دارید را نشان می‌دهد و از پیمایش و پیمایش مداوم شما جلوگیری می‌کند.

Ask Photos همچنین می‌تواند زمانی که سؤالاتی درباره‌ی زندگی خود می‌پرسید، اطلاعاتی را برای شما آشکار سازد، مانند اینکه کجا در سال گذشته چادر زده‌اید یا وقتی که بن‌های تخفیف شما منقضی می‌شوند. با توانایی‌های چندوجهی جمینای، این قابلیت می‌تواند متن و موضوع عکس‌ها را درک کند تا جزئیاتی را استخراج کند. اگر از آن بپرسید که تاکنون چه موضوعاتی برای جشن تولد فرزندتان داشته‌اید، جزئیاتی مانند تزئیناتی که در پس‌زمینه وجود دارد یا روی کیک تولد برای دادن پاسخ به شما درک خواهد کرد.

Ask Photos می‌تواند به شما کمک کند تا یک برجسته‌سازی از سفر ایجاد کنید و پیشنهاد دهد که کدام عکس‌ها باید انتخاب شوند. حتی می‌تواند یک عنوان شخصی‌سازی‌شده برای به اشتراک‌گذاری در شبکه‌های اجتماعی برای شما بنویسد.

جالب اینجاست که اگر پاسخی را اصلاح کنید یا اطلاعات اضافی ارائه دهید، Ask Photos می‌تواند چنین جزئیاتی را برای آینده به خاطر بسپارد. گوگل می‌گوید که افراد مکالمات و داده‌های شخصی شما در Ask Photos را بررسی نخواهند کرد، “مگر در موارد نادر برای رسیدگی به سوءاستفاده یا آسیب”. شرکت همچنین قول می‌دهد که هیچ محصول هوش مصنوعی تولیدی را خارج از Google Photos با این داده‌های شخصی آموزش ندهد، از جمله سایر مدل‌ها و محصولات جمینای.

منبع: همشهری آنلاین

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا