هاست پرسرعت
تکنولوژی

گلکسی A14 فایو جی معرفی شد؛ نمایشگر و دوربین سلفی بهبود یافته

گلکسی A14 فایو جی معرفی شد؛ نمایشگر و دوربین سلفی بهبود یافته

سامسونگ امروز بالاخره از گوشی مقرون به صرفه گلکسی ای 14 فایو جی (Galaxy A14 5G) که در چند ماه گذشته شایعات زیادی پیرامون آن منتشر شده بود، رونمایی کرد. این گوشی در واقع کاملاً شبیه به نسل قبلی خود یعنی گلکسی A13 فایو جی است، اما وضوح تصویر نمایشگر آن به +FHD ارتقاء یافته و همچنین یک دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی بهبود یافته نیز برای آن در نظر گرفته شده است. با دیجی رو همراه باشید.

گلکسی A14 فایو جی دارای صفحه نمایش 6.6 اینچی IPS LCD با وضوح +FHD و نرخ تازه‌سازی 90 هرتز است. همان‌طور که گفتیم بقیه مشخصات سخت افزاری تغییری نسبت به نسل قبل نداشته و کماکان از پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 700 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی استفاده شده که مورد آخر از طریق شیار کارت میکرو اس دی قابل ارتقا است.

گلکسی A14 فایو جی

این گوشی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در پشت بدنه بوده و از دوربین‌های کمکی 2 مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق نیز بهره می‌برد. یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 15 وات هم برای تأمین انرژی قطعات در نظر گرفته شده که با توجه به کم مصرف بودن سخت افزار این گوشی، می‌تواند طول عمر مناسبی داشته باشد.

گلکسی A14 فایو جی سیستم عامل اندروید 13 را با رابط کاربری One UI 5 اجرا می‌کند و در رنگ‌های مشکی، سبز روشن، قرمز تیره و نقره‌ای عرضه می‌شود. قیمت این گوشی در ایالات متحده 200 دلار تعیین شده و فروش آزاد آن از 12 ژانویه (22 دی) آغاز خواهد شد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا