هاست پرسرعت
بازی

طراح بتل پس Fortnite برای کار روی بازی چندنفره The Last of Us به ناتی داگ پیوست

طراح بتل پس Fortnite برای کار روی بازی چندنفره The Last of Us به ناتی داگ پیوست

آندرس هاوارد (Anders Howard)، طراح بتل پس بازی Fortnite، پیوستن خود را به ناتی داگ اعلام کرد تا نقش اصلی را در طراحی استراتژی‌های کسب درآمد برای این استودیو قبل از عرضه‌ی بازی چندنفره بازی The Last of Us بر عهده بگیرد.

آقای هاوارد با انتشار پیامی در توییتر این خبر را تایید کرد و تصویری از خود را در دفتر ناتی داگ واقع در سانتا مونیکا به اشتراک گذاشت. همچنین در صفحه‌ی لینکدین وی اشاره شده که او از نوامبر 2022 به عنوان یک طراح اصلی کسب درآمد به ناتی داگ پیوسته است.

در حالی‌ که آندرس هاوارد از شعبه‌ی استکهلم یوبی‌سافت (Ubisoft) به ناتی داگ می‌پیوندد، برجسته‌ترین آثار این طرح به 7 سال فعالیت او در اپیک گیمز (Epic Games) اختصاص دارد. او به شکل‌گیری هسته استراتژی پیشرفت بتل پس کمک و روی 12 فصل محتوا از طریق آن سیستم کار کرد. از طرف دیگر، این طراح در معرفی پیشرفت بتل پس به بازی‌های Rocket League و Fall Guys نقش به سزایی داشته است.

تبلیغات

در حال حاضر به صورت رسمی تایید نشده است که آندرس هاوارد روی بازی چندنفره The Last of Us کار می‌کند. اما با توجه به بازی‌هایی که ممکن است به یک «طراح کسب درآمد» نیاز داشته باشند، حدس زدن آن بسیار آسان است. ناتی داگ هنوز اعلام نکرده است که بازی چند نفره Last of Us از چه نوع درآمدزایی استفاده می‌کند. با این حال، لیست‌های شغلی نشان می‌دهد که این استودیو علاقه‌مند به داشتن افرادی متخصص در تجربه‌ی عناوین رایگان (Free to Play) است.

بر اساس برخی از گزارش‌ها گفته می‌شود که بازی چندنفره The Last of Us یک عنوان سرویس محور خواهد بود.

منم یکی مثل خودتمتینEllie TerminatorAdlerNima ShamsInvisible bearded userCapitanM.KhParham_ShShark Gamer

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا