هاست پرسرعت
تکنولوژی

برای شستشوی مبلمان چستر باید چه کاری انجام داد؟

برای شستشوی مبلمان چستر باید چه کاری انجام داد؟

یکی از لوازم خانگی پرکاربرد و مهم در منزل، مبل است. امروزه در اکثریت خانه‌ها یک دست مبل راحتی یا ال دیده می‌شود. بسیاری از افراد به جای نشستن روی زمین به نشستن روی مبل عادت کردند و دائما اعضای خانواده‌ها برای دیدن یک سریال مهم یا صحبت‌های دورهمی به روی مبل منزل می‌نشینند. به همین دلیل مبل‌ها در منازل به سرعت آلوده، لک و کثیف می‌شوند.

با توجه به کارایی بالا مبلمان و همچنین زینت بخشیدن به منزل، انواع و اقسام مبل‌ها تولید و به بازار عرضه شدند. جهت تمیز کردن هر مدل از مبل‌ها باید یک روش خاصی را در نظر بگیرید و استفاده کنید. چرا که در غیراینصورت مبلمان شما آسیب می‌بیند و خراب می‌شود.

به طور کلی شستشوی مبل‌ها نیاز به آگاهی و مهارت خاصی دارد. یکی از انواع مبل‌ها که امروزه بسیار ترند شده، مبلمان چستر است. مبل‌های چستر معمولا به نوع مبلی اطلاق می‌شود که دارای دسته‌هایی پهن، ارتفاعی کم و متمایل به عقب باشد. شما برای شستشو و تمیز کردن این مدل از مبل‌ها نیاز به مهارت و آگاهی دارید که ما در ادامه این مقاله از قالیشویی توحید راهنمای شستشوی مبل چستر را به طور کامل بیان کردیم. با توجه به نکات زیر می‌توانید مبلمان شیک و خاص چستر خود را به راحتی تمیز کنید. با ما همراه باشید.شستشوی مبلمان چستر

مبل چستر چیست؟

همانطور که در بالاتر بیان کردیم، مبل چستر به آن دسته از مبلمانی گفته می‌شود که دارای دسته‌ها و پشتی پهن و ارتفاعی کم است. این مبل‌ها بیشتر به عنوان مبلمان راحتی خریداری و استفاده می‌شوند. این مبل‌ها در چند سال اخیر بسیار ترند شده‌اند و در طراحی دکوراسیون داخلی منازل به شدت از آنها بهره می‌گیرند. مبل‌های چستر جزو آن دسته از مبل‌هایی است که به زودی از مد نمی‌افتد و همیشه زیباییش را حفظ می‌کند.

مبلمان چستر ابعاد بزرگی دارند. به همین دلیل آنها بیشتر برای مکان‌های به نسبت بزرگ مناسب هستند. این مبل‌ها به گونه‌ای طراحی شده که دارای لمسه کاری است. منظور از لمسه‌کاری تو رفتگی‌ها و برجستگی‌های روی مبل بوده که به وسیله یک دکمه بر روی آن کار می‌شود. تمیزی مبل‌های چستر به نسبت کار سختی نیست اما دارای برخی پیچیدگی‌های خاصی است که افراد می‌توانند آن را به متخصصین کاربلد قالیشویی‌ها بسپارند. برای دریافت خدمات قالیشویی تنها کافیست شماره قالیشویی مورد نظر را بیابید و با آنها تماس بگیرید.

روش تمیز کردن مبل چستر

همانطور که در بالا نیز اشاره شد، تمیزی و شستشوی مبل‌های چستر بسیار مهم است. قبل از شستشو در منزل ابتدا باید مراحل پیش از شستشو را آموزش ببینید. پس از آنها باید انواع مبلمان چستر را بشناسید و سپس دست به کار تمیزی و شستشو شوید. برخی از نکات برای انواع مبلمان چستر یکسان و مشترک خواهد بود. مبل‌های چستر شامل مبل‌های ساده و مبل‌های ال چستر هستند که در ادامه به بررسی شستشو و تمیزی هر کدام به طور کامل خواهیم پرداخت.

قبل از شست و شوی مبل در منزل باید چه مراحلی را پشت سر بگذاریم

قبل از تمیزی و شستشوی مبل‌های چستر به نکات و موارد زیر دقت کنید تا در هنگام شستشو دچار مشکل نشوید. یکی از مواردی که قبل از شستشو مبل چستر باید به آن توجه کنید این است که هر چند وقت یک بار سعی کنید تمامی درزها و کناره‌های مبل‌تان را با یک جارو یا جاروبرقی به خوبی تمیز کنید.

برخی از مبل‌های چستر دارای روکش پرزدار مانند مخمل، مازراتی و… است. این مدل از مبلمان چستر را با یک برس نرم و با فشار خیلی کم می‌توانید به آرامی تمیز کنید. برای اینکه روی مبلمان چستر خود را جاروبرقی بکشید، شدت مکش را روی حداقل سرعت بگذارید.

قبل از شستشو و بهره از روش‌های زیر، یک قسمت کوچک از پارچه روکش را ابتدا تست کنید تا مطمئن شوید، پارچه رنگ نمی‌دهد. پس از اطمینان کار شستشو را شروع کنید.

شستشوی مبلمان چستر

شست و شوی مبل چستر در خانه

برای تمیز کردن مبلمان چستر بدون آسیب ابتدا باید به برخی نکات و مراحل شستشو توجه کنید. قبل از اینکه شروع به شستشو کنید، ابتدا به کمک یک جاروبرقی سطح روی مبل را کاملا تمیز کنید تا از هرگونه غبار و آلودگی پاک شود.

پس از جاروبرقی، توسط یک گردگیر تمیز، تمامی درزهای بین مبل را به خوبی تمیز کنید. در مرحله بعدی با استفاده از یک برس مابقی آلودگی‌ها را از روی سطح مبل پاک کنید. اگر پرزی روی مبل نشسته به وسیله دستگاه پرزگیر و پارچه‌ای تمیز تمامی آنها را برطرف کنید.

پس از اتمام تمامی مراحل بالا به وسیله برخی مواد شوینده مانند شامپو فرش یا محلول‌های خانگی نظیر سرکه و… و یک دستمال تمیز شستشو را آغاز کنید. در انتهای کار به کمک بخارشوی مناطق روغنی و باقی مانده را نیز می‌توانید تمیز کنید.

نکات تمیز کردن مبل‌های ال چستر

مبلمان ال چستر دوام بسیار بالایی دارند به همین دلیل رسیدگی به آنها سبب تازه ماندن و جلوه بخشیدن به آنها می‌شود. برای شستشو و رسیدگی به این مدل از مبل‌های چستر به نکات و مواردی که در ادامه مطرح می‌کنیم باید توجه کنید.

برای شستشوی این مدل نیز قبل از اقدام باید سطح و درزها را به خوبی جاروبرقی بکشید تا هر گونه گردوغبار، خاک و آلودگی را تمیز و پاک کنید. پس از این کار در یک سطل ترکیب از دو فنجان آب مقطر و یک قاشق غذاخوری مایع سفید کنند و یک قاشق سرکه بسازید. این مواد را به خوبی با یکدیگر مخلوط نمایید تا یک دست شوند.

پس از این، توسط یک دستمال تمیز یا پارچه میکروفیبر مایع ترکیبی را روی مناطق تیره و کثیف مبل ال چستر خود بمالید. این کار را چندین بار تکرار کنید تا مبل به خوبی تمیز شود. تفاوت شستشوی مبلمان ال چستر با ساده در این است که در این مدل باید توجه بیشتر به تمیزی درزها کنید.

در پایان

ما در این مقاله از قالیشویی توحید قصد داشتیم شما را با روش‌های شستشو مبلمان چستر در خانه آشنا کنیم. شستن و تمیز کردن این مدل از مبل‌ها کار سختی نیست اما پیچیدگی‌های خاص خودش را دارد. به همین دلیل بهتر است شستشوی آن را به افراد ماهر و متخصص مانند قالیشویی‌ها واگذار کنیم. در این صورت هم با سرعت بیشتر شسته می‌شوند و هم کمترین آسیب را می‌بینند.برای مشاهده تعرفه های ما به لینک زیر مراجعه نمایید.

https://tohidcarpet.com/price

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

حتما بخوانید : سبد کالا چیست؟

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا