هاست پرسرعت
بازی

بازی Assassin’s Creed Codename Red ممکن است در سال ۲۰۲۴ عرضه شود

بازی Assassin’s Creed Codename Red ممکن است در سال ۲۰۲۴ عرضه شود

بازی Assassin’s Creed Codename Red می‌تواند در سال ۲۰۲۴ منتشر شود. آریسا لاگونزاد (Arisa Lagunzad)، مدیر توسعه تجارت و مشارکت برند یوبیسافت (Ubisoft)، اوایل سال جاری از طریق پستی در لینکدین گفت که این شرکت به دنبال یک شریک ژاپنی برای کار بر روی «بزرگترین بلاک‌باستر سال ۲۰۲۴» است.

تبلیغات

این پست امروز توسط Access The Animus مشاهده شده و ظاهراً برای حذف عبارت «سال ۲۰۲۴» ویرایش شده است، اما ترجمه لینکدین از متن اصلی ژاپنی همچنان چنین است:

ما به دنبال شریک حامی برای عنوان Assassin’s Creed Codename RED در سال آینده هستیم.

ترجمه‌ متن اصلی در Google Translate و ابزار ترجمه آنلاین DeepL نیز تأیید می‌کند که این بازی اکشن و نقش آفرینی، در سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد.

مطالب فوق با گزارش فوریه Insider Gaming مطابقت دارد که ادعا می‌کرد Codename RED قرار است سال آینده عرضه شود. منابع ادعا کرده‌اند که بازی در وضعیت خوبی به سر برده و دارای دو شخصیت قابل بازی است؛ همچنین تمرکز زیادی بر روی مخفی‌کاری خواهد داشت.

یوبیسافت، نقشه راه آینده سری Assassin’s Creed را در سپتامبر گذشته اعلام کرد، جایی که Codename Red را به عنوان یکی از شش نسخه جدید مجموعه معرفی نمود.

در گزارش مذکور آمده که دو بازی پرچمدار بعدی، پس از Assassin’s Creed Mirage، امسال با اسم رمز Red و Hexe به عنوان بخشی از پلتفرم Infinity منتشر خواهند شد.

Red که توسط توسعه‌دهنده نسخه Odyssey یعنی یوبیسافت کبک (Ubisoft Quebec) ساخته می‌شود، دارای همان کارگردان خلاق بوده و مسیری را آغاز می‌کند که یوبیسافت، آن را «دوره سوم» در سری Assassin’s Creed می‌نامد.

این فرانچایز محبوب، از زمان عرضه اولین عنوان در سال ۲۰۰۷، بیش از ۲۰۰ میلیون نسخه فروخته است.

مارک الکسیس کوت (Marc-Alexis Cote)، رئیس این سری در مصاحبه با VGC گفت:

ما تاریخ‌ها را کمی دیرتر اعلام خواهیم کرد، اما می‌خواهیم یک تغییر کامل از نظر تکنولوژیکی و گیم‌پلی را نشان دهیم چرا که در حال حرکت به سمت یک ورژن کاملاً جدید هستیم.

منبع: VGC

Amin.gamerمردی از مادری فرانسوی و پدر ایتالیاییVisible 6-tigh manEzio (Spider-Man Edition)Orin卂爪丨尺乙卂尺乇丨KABALژنرال اردکسید دراگونباسم ابن اسحاقهالک ایرانیThe last Elden ringꪖꪜꫀꪀᧁꫀᣗشادمن 3Ahmad_bk∞marioPorfosorv-alkalineSpider-Man

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا