هاست پرسرعت
تکنولوژی

نتایج تست بنچمارک گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 منتشر شد

نتایج تست بنچمارک گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 منتشر شد

مدل‌های ویژه ایالات متحده گلکسی زد فولد 5 و گلکسی زد فلیپ 5 به تازگی در لیست نتایج Geekbench ظاهر شده‌اند و به این وسیله در نهایت تأیید شد که هر دو گوشی از نسخه سفارشی اسنپدارگون 8 نسل 2 برای سری گلکسی استفاده خواهند کرد. این دقیقاً همان پردازنده‌ای است که در سری گلکسی S23 نیز به کار گرفته شده و در مقایسه با نسخه معمولی اسنپدارگون 8 نسل 2، هسته‌های CPU و GPU آن کمی اورکلاک شده است.

گلکسی زد فولد 5

گلکسی زد فولد 5 (با شماره مدل SM-F946U) در تست تک هسته‌ای Geekbench موفق به کسب امتیاز 2030 شده و در بخش چند هسته‌ای هم 5213 امتیاز را به دست آورده است. این امتیازات کمی بالاتر از امتیازهای کسب شده توسط گوشی‌های سری گلکسی اس 23 است که به ترتیب حدود 1500 و 4900 امتیاز دارند. گفتنی است مدلی که مورد تست قرار گرفته دارای 12 گیگابایت حافظه رم بوده و سیستم عامل اندروید 13 را اجرا می‌کند.

گلکسی زد فلیپ 5

گلکسی زد فلیپ 5 (با شماره مدل SM-F731U) هم که از همان تراشه پردازشی مشابه برادر تاشو بزرگتر خود بهره می‌برد، در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیازهای 2030 و 5213 را به دست آورده است. این گوشی تاشو مجهز به رم 8 گیگابایتی است و طبق لیست Geekbench، از اندروید 13 استفاده می‌کند.

انتظار می‌رود نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ در ماه اوت (اواخر تابستان) معرفی شوند.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا