هاست پرسرعت
بازی

نمایش دشمنان و باس‌ها در تریلر بازی Wanted: Dead

نمایش دشمنان و باس‌ها در تریلر بازی Wanted: Dead

استودیو Soleil و شرکت ۱۱۰ اینداستریز هر از چند گاهی تریلرهایی را برای تشریح بخش‌های مختلف بازی Wanted: Dead پخش می‌کنند. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تریلر دیگری از این بازی اکشن به اشتراک گذاشته شده است تا جزئیات بیشتری از دشمنان و باس‌های متنوع آن را در اختیار طرفدارها قرار دهد.

تریلر تازه در طول تقریبا ۳ دقیقه به نمایش دشمنان گوناگون بازی Wanted: Dead می‌پردازد؛ از افراد عادی با تجهیزات ساخت‌وساز گرفته تا رؤسای خانواده‌های جنایتکار. بازیکن‌ها برای جان سالم به در بردن از مهلکه باید دائما در محیط جابه‌جا شوند و به‌منظور مقابله با انواع مختلف دشمنان روش مبارزه خود را پیوسته تغییر دهند.

بازی Wanted: Dead در زمینه‌ی تنوع باس‌ها نیز ظاهرا وضع خوبی دارد و از تانک‌های پیاده‌رو قدرتمند و یک تک‌تیراانداز مزدور دارای تجهیزات استتار گرفته تا یک جنگجوی شمشیرباز سریع با قابلیت بازیابی سلامتی را مقابل بازیکن‌ها قرار می‌دهد. در گذشته تریلرهای دیگری با تمرکز روی نمایش مبارزات و فینیشرهای بازی پخش شد.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Wanted: Dead در تاریخ ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن) در دسترس کاربران پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس قرار خواهد گرفت.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا