هاست پرسرعت
بازی

باربی رکورد جهانی جوکر را شکست

باربی رکورد جهانی جوکر را شکست

سلام باربی! سلام کِن! سلام رکورد باکس آفیس! باربی برای دومین آخر هفته متوالی در گیشه خارج از کشور و سراسر جهان خیره‌کننده ظاهر شد.

تبلیغات

فیلم جدید گرتا گرویگ با فروش ۱۲۷ میلیون دلار در ۲۸۷۶۸ سینما در دومین آخر هفته اکران خود در بازارهای خارج از کشور توانایی خود را ثابت کرده است. این شاهکار فوق‌العاده نشان‌دهنده افت ۳۱ درصدی نسبت به آخر هفته افتتاحیه است و جذابیت خیره‌کننده آن و همچنین بهره‌مندی از حفظ مخاطب و تکرار بازدیدها را نشان می‌دهد.

چنین عملکرد فوق‌العاده‌ای، پرفروش‌ترین آخر هفته تاریخ یک فیلم از برادران وارنر را در سطح بین‌المللی نشان می‌دهد که از فیلم جوکر پیشی گرفته است. از آنجایی که این فیلم همچنان تماشاگران صورتی‌پوش را در سرتاسر جهان جذب می‌کند، فروش آن در خارج از کشور به رقم خارق‌العاده ۴۲۹.۳ میلیون دلار رسیده و در حال نزدیک شدن به یک نقطه عطف چشمگیر است، زیرا این رقم در سرتاسر جهان به مرز ۸۰۰ میلیون دلار نزدیک‌تر می‌شود و در حال حاضر مقدار قابل توجه ۷۸۰.۷ میلیون دلار است. موفقیت سرسام آور فیلم در فروش استثنایی مشاهده شده در بازارهای مختلف بین المللی مشهود است.

شایان ذکر است که این فیلم در کشورهایی مانند تایوان (با ۴۰ درصد افزایش)، آلمان (۳۲ درصد افزایش)، هنگ کنگ (۱۸ درصد افزایش) و سنگاپور (۱۱ درصد) شاهد رشد شگفت انگیزی است. حتی در بازارهایی با کاهش جزئی، مانند چین و استرالیا (هر دو با افت ۱۱ درصدی)، محبوبیتش در بین تماشاگران ثابت ماند. این فیلم همچنین توانست رتبه یک خود را در ۵۷ بازار مهم حفظ کند و جایگاه خود را به عنوان قهرمان باکس آفیس در سراسر جهان تثبیت کند. تعداد مخاطبین تایید شده آخر هفته به حدود ۱۷.۹ میلیون نفر و مجموع آن به ۶۵.۳ میلیون نفر رسید. تنها پس از ۱۱ روز از اکران، این فیلم جایگاه خود را به‌عنوان سومین فیلم بزرگ صنعت در سراسر جهان در سال ۲۰۲۳ به‌طور قاطعانه تثبیت کرده است. تأثیر جهانی آن غیرقابل انکار است، و تبدیل به چهارمین فیلم بزرگ ایالات متحده در خارج از کشور در سال ۲۰۲۳ شد و این همچنان ادامه دارد، هرچند این فیلم با یک چالش بزرگ روبرو است و آن پیشی گرفتن از فیلم برادران سوپر ماریو می‌باشد.

دو فیلم باربی و اوپنهایمر در مجموع در کمتر از دو هفته بیش از یک میلیارد دلار برای باکس آفیس جهانی به دست آورده‌اند، که باعث شده استودیوها پس از چند سال تلاش، تکانی به سینماها بدهند.

منبع: استودیو

تبلیغات
Lone BataliMohsenKHEDER_Pro_GamerDARKSIRENgreatRعموی Jack MarstonLegend KillerEAGAMERDesigner(ThomasAngelo(Born in vigiatoEzio (Spider-Man Edition)SirAmirmarioNemesisred-eyed Banished KnightcactusWalleR (آرتور استاپ سابق)saeed KhDanialRanjbarzadehmore

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا