هاست پرسرعت
بازی

بهینه سازی سایت و رشد سئو با افزایش نرخ کلیک CTR

بهینه سازی سایت و رشد سئو با افزایش نرخ کلیک CTR

هر متخصص سئو و مدیرسایت باید به دنبال راهی باشد تا سایت خود را با سرچ کلمات کلیدی به نتایج برتر گوگل برساند که این موضوع به عنوان مهم ترین بخش سئو و جذب کاربر بحساب می‌آید.

بهبود جایگاه سایت وابسته به استراتژی سئو و بررسی الگوریتم های گوگل است. تمام کارهایی که برای بهینه سازی و تقویت سئووبسایت انجام میدهید باید به نحوی باشد که شمارا برتر از رقبا نشان دهد تا بتوانید جایگاه های بهتری بدست بیاورید.

اما این بهبود جایگاه نیازمند انجام یکسری کارها و استفاده از تکنیک ها است و راه های آن و استفاده از سیستم افزایش ترافیک سایت سلکتک به منظور بهبود نرخ کلیک را در این مقاله برای شما شرح میدهیم.

 

استفاده از سیستم سلکتک برای افزایش نرخ کلیک

هیچ سایتی از اول جایگاه های برتر گوگل را در کلمات کلیدی کسب نمی‌کند. برای اینکه بتوانید پله پله بالاتر بروید، باید توجه ربات های گوگل را جلب کنید. همچنین روش کار باید به نحوی باشد که با الگوریتم های گوگل در تناقض نباشد. بدین ترتیب بهترین کار داشتن یک استراتژی سئویی و استفاده از ابزارهای مناسب برای سایت است.

سلکتک دارای یک سیستم افزایش بازدید برای سایت ها است. سفارش ورودی گوگل با ایجاد تنظیمات کاملا اختصاصی برای کلمه کلیدی شما، یک راه کاملا ساده و با هزینه کم برای افزایش ترافیک و بهبود نرخ کلیک سایت در کلمات کلیدی است و تمام ورودی ها داخل سرچ کنسول گوگل ثبت می‌شوند.

شما می‌توانید پلتفرم، تعداد زیرصفحه، تعداد بازدید روزانه و تعداد کلیک مورد نیاز را انتخاب کنید. اگر تناسب درستی بین جایگاه سایت و خرید ورودی گوگل خود داشته باشید، روند افزایش ترافیک برای گوگل کاملا طبیعی جلوه می‌کند و با افزایش نرخ کلیک سایت، جایگاه وبسایت به مرور زمان بهتر خواهد شد.

نکته: باید دقت داشته باشید که از همه لحاظ سایت شما بهینه باشد تا این افزایش کلیک و کاربر برای گوگل طبیعی جلوه کند.

سئو داخلی On-Page SEO

آپدیت صفحات و بهبود سئوداخلی

گوگل همیشه آپدیت و بهبود وضعیت صفحات وب را دوست داشته است. اضافه کردن محتوا و یا بهبود محتوا و سئو داخلی هر صفحه میتواند توجه گوگل و ربات های خزنده را جلب کند.

تغییراتی که در صفحه ایجاد می‌کنید باید بتواند نمایش آن صفحه را برای سرچ در کلمات بیشتری فراهم کند و همچنین از قواعد و اصول سئو داخلی پیروی کند.

در ادامه چند روش برای آپدیت و بهینه سازی بیشتر صفحات سایت شرح می‌دهیم تا بتوانید کلیک های بیشتری از سمت گوگل برای سایت شما به ارمغان بیاورد و CTR سایت افزایش یابد.

البته اینکه ربات های گوگل چه زمانی متوجه این تغییرات شما شوند، مساله مهمی است و ممکن است به زمان بیشتری نیاز داشته باشد. خرید ترافیک سایت یکی از بهترین روش های بهبود سئو است. با توجه به اینکه تمامی بازدیدها داخل آنالیتیکس گوگل قابل مشاهده هستند، با افزایش بازدید بواسطه این روش، سرعت بررسی سایت توسط ربات های خزنده گوگل بیشتر خواهد شد.

 

ایجاد عنوان و توضیحات جذاب برای صفحه

اولین جمله ای که هر کاربر پس از جستجو در گوگل میبیند، عنوان و توضیحات (تایتل و دیسکریپشن) سایت شما است.

ایجاد عنوان و توضیحات جذاب و کاربر پسند، باعث افزایش کلیک برروی لینک سایت می‌شود و همین مورد را گوگل به راحتی متوجه می‌شود و شما را در نتایج بالاتر خواهد آورد تا دردسترس افراد بیشتری باشید.

تگ تایتل و دیسکریپشن باید از قواعد خاصی پیروی کند. مهمترین قانون تعداد کارکتر هر تگ است. برای تگ عنوان باید تا 60 کارکتر و در تگ توضیحات باید تا 150 کارکتر متن جذاب و البته بهینه ایجاد کنید تا بتوانید بهترین نتیجه دریافت کنید و باعث افزایش نرخ کلیک سایت شوید.

ایجاد محتوای کاربر پسند

گوگل همیشه اشاره بر محتوای کاربرپسند داشته و گفته شما باید برای کاربر به منظور رسیدن به هدف اصلی آنها محتوا ایجاد کنید. بدین ترتیب اگر محتوای کاربرپسند ایجاد کنید افراد بیشتری به سمت شما جذب خواهند شد و تعداد کلیک های شما از سمت گوگل افزایش پیدا خواهد کرد.

اضافه کردن اسکیما (schema) مناسب صفحه

اضافه کردن اسکیما (schema) مناسب صفحه

اسکیما یا همان داده های ساختاریافته میتوانند نمایش سایت شمارا در گوگل متفاوت‌تر کنند. اسکیماهای سوالات متداول، امتیازدهی و حتی قیمت قادرهستید نتایج سایت را در گوگل از رقبا متمایز کند. همچنین با قرار دادن سوالات متداول داخل صفحات وب و برای schema در بخش FAQ ، هم محتوای صفحه خود را آپدیت و بهینه تر میکنید و هم به رایج ترین سوالاتی که کاربران دارند در لحظه اول پاسخ داده اید و آنها بیشتر برای کلیک روی سایت شما ترغیب خواهند شد.

امیدواریم با استفاده از روش های گفته شده برای بهبود نرخ کلیک سایت و کمک گرفتن از سلکتک بتوانید با افزایش ورودی گوگل و ترافیک سایت روبرو شوید و نتایج برتر گوگل را برای خود کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و gsxr هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا