هاست پرسرعت
بازی

انتشار تریلر جدید فیلم Transformers 7 با محوریت نمایش ماشین پورشه

انتشار تریلر جدید فیلم Transformers 7 با محوریت نمایش ماشین پورشه

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Transformers: Rise of the Beasts منتشر شده است. این تریلر که درواقع تبلیغ تلویزیونی سوپر بول است، بامداد امروز پخش شد که در آن شاهد تصاویر جدیدی از فیلم Transformers 7 هستیم، اما تمرکز این تریلر درواقع روی نمایش Porsche 911 Carrera RS 3.8، ماشین کلاسیک و محبوب پورشه است که درواقع تبدیل به شخصیت میراژ، شخصیت اتوبات جدید در طول فیلم Transformers: Rise of the Beasts می‌شود و در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

تماشا از یوتیوب

آنتونی راموس، دومینیک فیش‌بک، لونا لورین ولز، توبی نویگو، پیتر کالن برای صداپیشگی اپتیموس پرایم، ران پرلمن میشل یئو و پیت دیویدسون، برای صداپیشگی اپتیموس پرایمال، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Transformers: Rise of the Beasts حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. در این فیلم قرار است شاهد معرفی گروه‌های جدیدی چون ماکسیمال‌ها، Predacons و Terracons باشیم. 

فیلم Transformers: Rise of the Beasts برای اکران در تاریخ ۹ ژوئن ۲۰۲۳ (۱۹ خرداد ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. استیون کیپل جونیور، کارگردان فیلم Creed 2 و فیلم The Land، وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم Transformers را بر عهده دارد و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده جوبی هارولد، نویسنده فیلمنامه فیلم Army of the Dead بوده است. اتفاقات فیلم Transformers 7 قرار است در بروکلین سال ۱۹۹۴ جریان داشته باشد که نیویورک و کشور پرو از دیگر مکان‌های فیلم خواهند بود.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا