هاست پرسرعت
بازی

حملات سایبری به سازنده Stalker 2: Heart of Chornobyl به مدت یک سال

حملات سایبری به سازنده Stalker 2: Heart of Chornobyl به مدت یک سال

استودیو GSC Game World واقع‌در کیف اوکراین درجریان توسعه بازی Stalker 2: Heart of Chornobyl، شوتری جهان‌باز با مشکلات و موانع زیادی روبرو شده است. بیشتر این مشکلات به‌خاطر تهاجم روسیه به اوکراین شکل گرفتند و مسائل مرتبط‌با این حمله نظامی همچنان استودیو سازنده را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

به‌تازگی یک گروه از بازیکنان در روسیه به‌صورت غیرقانونی به بازی دسترسی پیدا کرده‌اند و استودیو GSC را تهدید به انتشار آنلاین آن کرده‌اند. این استودیو هم در توییتر بیانیه‌ای منتشر کرده است. GSC می‌گوید برای مدت بیش از یک سال است که مورد هدف حملات سایبری مداوم قرار گرفته است و با باج‌گیری، اعمال پرخاشگرانه، هک، تلاش برای آسیب به بازیکنان و طرفداران و اقدامات برای آسیب زدن به روند توسعه بازی یا شهرت آن روبرو می‌شود.

این استودیو افزوده تلاش برای تهدید یا ترساندن آنها کاملا بی‌فایده است و از طرفداران خواسته هر افشای احتمالی در آینده را درنظر نگیرند. زیرا انتشار داده‌های منسوخ یا اطلاعات درحال کار نشان‌دهنده بازی نهایی نخواهد بود و از طرفداران درخواست صبوری کرده است: «درجریان هر افشا، از شما می‌خواهیم اطلاعات Stalker 2: Heart of Chornobyl را تماشا یا منتشر نکنید».

درانتهای بیانیه آمده است: «متریال‌های قدیمی یا در دست توسعه ممکن است به برداشت شما از ایده نهایی ما که در بازی قرار خواهیم داد، آسیب بزند. ما شما را تشویق می‌کنیم تا صبور باشید و برای انتشار رسمی بهترین تجربه ممکن منتظر بمانید. باور داریم که عاشق آن خواهید شد».

بازی Stalker 2: Heart of Chornobyl در همین سال میلادی برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.


مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا