هاست پرسرعت
خودرو

خرید لیفتراک کارکرده | گزینه‌ای کاربردی و مناسب برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها

خرید لیفتراک کارکرده | گزینه‌ای کاربردی و مناسب برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها

برای شروع فعالیت به سراغ خرید لیفتراک کارکرده بروید

بسیاری از مجموعه‌های صنعتی و کارگاه‌های کوچک و بزرگ برای جابه‌جایی مواد اولیه، تجهیزات و محصولات خود از انواع لیفتراک استفاده می‌کنن. البته خرید لیفتراک یکی از عواملی است که می‌تواند هزینه‌های سنگینی رو به مجموعه شما تحمیل کند. به همین علت، تعداد زیادی از کارگاه‌ها و مجموعه‌های صنعتی به جای خریدن لیفتراک نو، به سراغ خرید لیفتراک‌های کارکرده می‌روند تا بتونن بخشی از هزینه‌هاشون رو کاهش بدن. اما شما برای انتخاب یه لیفتراک کارکرده سالم و مناسب باید به چه نکاتی توجه کنین؟ در این مطلب قصد داریم شما رو با عوامل مختلفی که در زمان خریدن لیفتراک باید به اونا توجه کنین، آشنا کنیم.

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

خرید لیفتراک کارکرده

برای خرید لیفتراک کار کرده به چه نکاتی دقت کنیم؟

همون‌طور که اشاره کردیم، خریدن لیفتراک یه تصمیم خیلی مهمه که می‌تونه هزینه‌های شما رو به شدت افزایش بده. ممکنه بسیاری از کارگاه‌های کوچک نتونن از هزینه خریدن یه لیفتراک نو بر بیان و به همین خاطر به سراغ لیفتراک‌های کارکرده میرن. اما اگه در زمان خرید لیفتراک به مشخصات فنی و نوع کاربری اون توجه نکنین و برای کارشناسی لیفتراک از یه فرد باتجربه کمک نگیرین، ممکنه لیفتراک شما با مشکلات زیادی مواجه بشه و هزینه‌های سنگینی رو روی دست شما بذاره. در ادامه به بعضی از مهم‌ترین نکاتی که برای خرید لیفتراک کارکرده باید به اونا توجه کنید، اشاره می‌کنیم.

توجه به نوع کاربری لیفتراک

مهم‌ترین نکته‌ای که برای خرید لیفتراک کارکرده باید به اون توجه کنید، اینه که قصد دارید از لیفتراک در چه محیطی و برای چه منظوری استفاده کنین. به عنوان مثال، لیفتراکی رو می‌خواید که برای کار در فضایی باز مناسب باشه یا برای کار در فضاهای سرپوشیده؟ قصد دارید از لیفتراک برای بارگیری یا تخلیه بار از داخل کامیون استفاده کنید یا صرفا لیفتراک رو برای حمل بار در داخل انبار نیاز دارید؟ قبل از خرید لیفتراک باید حتما به این سوال‌ها جواب بدید و در نتیجه به سراغ خرید لیفتراکی برید که کاربری مناسبی داشته باشه.

ظرفیت حمل بار لیفتراک

ظرفیت لیفتراک برای حمل بار یکی دیگه از مواردیه که برای خرید لیفتراک کارکرده باید به اون توجه کنید. شما باید لیفتراکی رو بخرید که بتونه حجم بار مورد نظر شما در کارگاه به سادگی جابه‌جا کنه. اگر ظرفیت حمل بار لیفتراک مناسب نباشه، تعداد دفعات رفت و برگشت ماشین برای حمل بار افزایش پیدا می‌کنه که همین عامل باعث طولانی‌تر شدن فرایند جابه‌جایی بار و افزایش هزینه‌ها می‌شه.

خرید لیفتراک کارکرده

قیمت لیفتراک کارکرده؛ مهم‌ترین عامل در کاهش هزینه‌ها

یکی از دلایل اصلی که تعداد زیادی از کارخونه‌ها و کارگاه‌های کوچیک و بزرگ به دنبال خرید لیفتراک کار کرده هستن، اینه که بتونن قسمتی از هزینه‌های خودشون رو کاهش بدن. سال ساخت و شرکت تولیدکننده لیفتراک از عواملی هستن که می‌تونن باعث افزایش یا کاهش قیمت یه لیفتراک کارکرده بشن. اگر سرمایه کافی برای خرید بهترین و جدیدترین مدل‌های لیفتراک رو در اختیار ندارید، می‌تونید به سراغ گزینه‌های قدیمی‌تر تولیدشده توسط برندهای ارزون‌تر برید.

البته فراموش نکنید که برای خرید لیفتراک‌های کارکرده و قدیمی‌تر حتما از یه کارشناس لیفتراک درخواست کنید که شرایط فنی ماشین رو بررسی کنه. چون اگه لیفتراک مشکلات فنی زیادی داشته باشه، خرید اون نه تنها باعث کاهش هزینه‌های شما نمی‌شه، بلکه هزینه‌های سنگین‌تری رو هم روی دست شما می‌ذاره.

قبل از خرید لیفتراک حتما ابعاد آن را بررسی کنید

اگر شما قصد دارین که لیفتراک کارکرده رو برای جابه‌جایی بار در فضاهای سرپوشیده خریداری کنید، حتما این نکته رو در نظر بگیرید که کارگاه شما از نظر فضا با یه سری محدودیت‌هایی مواجه است. به همین دلیل شما قبل از خرید لیفتراک باید حتما ابعاد مختلف اون، به خصوص ارتفاعش رو مورد برررسی دقیق قرار بدید. اگر ارتفاع لیفتراک در هنگام بلند کردن بار از ارتفاع سقف کارگاه شما بیشتر باشه، مطمئنا نمی‌تونید از اون لیفتراک برای جابه‌جایی بار در فضای داخلی کارگاه استفاده کنید.

چطور لیفتراک‌های کارکرده رو با هم مقایسه کنیم؟

زمانی که برای خرید لیفتراک کارکرده به وبسایت‌ها یا مجموعه‌هایی مراجعه می‌کنید که در زمینه فروش و واردات لیفتراک فعالیت می‌کنن، با مدل‌های مختلفی از لیفتراک مواجه می‌شید که توسط کمپانی‌های مختلف تولید شدن و هر کدوم ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارن. در این مواقع، شما برای خرید لیفتراک دچار سردرگمی شدید می‌شید و نمی‌تونید گزینه مناسبی رو برای مجموعه خودتون انتخاب کنید. در چنین شرایطی شما باید لیفتراک‌های مورد نظرتون رو با هم مقایسه کرده و تعداد گزینه‌های خودتون رو محدودتر کنید. اما چطور می‌تونیم این کار رو انجام بدیم؟

خرید لیفتراک کارکرده | گزینه‌ای کاربردی و مناسب برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها

مقایسه ویژگی‌ها و مشخصات ظاهری و فنی لیفتراک‌ها

یکی از روش‌هایی که می‌تونه فرایند خرید لیفتراک کارکرده رو برای شما ساده‌تر کنه، مقایسه مشخصات فنی و ظاهری لیفتراک‌ها است. شما می‌توانید ابعاد، ظرفیت بیشینه حمل بار، نوع سوخت مصرفی، قدرت موتور و سیستم کنترل لیفتراک‌ها را با هم مقایسه کنید. با این کار می‌تونید تعداد گزینه‌های خودتون رو به سادگی محدود کنید. شما با انجام یه جستجوی ساده در اینترنت می‌تونید این مشخصات رو پیدا کنید.

مقایسه قیمت لیفتراک‌های برندهای مختلف

مقایسه قیمت لیفتراک‌ها یکی دیگه از روش‌هاییه که می‌تونه خرید لیفتراک کار کرده رو برای شما راحت‌تر کنه. فقط کافیه که لیست قیمت لیفتراک‌های برندهای مختلف رو از این اینترنت پیدا کرده و این قیمت‌ها رو با هم مقایسه کنید. به این شکل لیفتراک کارکرده‌ای رو که با بودجه شما هم‌خوانی داره پیدا می‌کنین.

بررسی نظرات کاربران در وبسایت‌های مختلف

همون‌طور که می‌دونید، امروزه وبسایت‌های فراوانی وجود دارن که مشخصات فنی و ظاهری انواع وسایل حمل‌ونقل و ماشین‌آلات صنعتی رو با هم مقایسه می‌کنن. این وبسایت‌ها می‌تونن شما رو برای خرید یه لیفتراک کارکرده مناسب راهنمایی کنن. در این سایت‌ها همه کاربران نظرات خودشون رو درباره لیفتراک مورد نظر شما بیان می‌کنن. همچنین ممکنه شما در این وبسایت‌ها با گزینه‌های جدیدی روبه‌رو بشید که قبل از این اصلا اونا رو در نظر نگرفته بودید.

خرید لیفتراک کارکرده

خرید بهترین لیفتراک‌های کارکرده از لیفتراک برادران

لیفتراک یکی از ماشین‌آلات گران‌قیمتی است که در صنایع مختلف کاربرد گسترده‌ای داره. بسیاری از مجموعه‌ها به خاطر قیمت بالای این ماشین، به سراغ خرید لیفتراک‌های کارکرده می‌روند تا بتونن هزینه‌های خودشون رو کاهش بدن. اگه شما هم به دنبال خرید یک لیفتراک کارکرده سالم و باکیفیت هستید، می‌تونید از خدمات مجموعه لیفتراک برادران استفاده کنید. این مجموعه با بیش از نیم قرن سابقه در زمینه خرید و فروش انواع لیفتراک‌ آماده ارائه مشاوره به مشتریان می باشد.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵

از مجموع ۳ رای

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا