هاست پرسرعت
بازی

هیدکی کامیا به ساخت بازی‌های بیشتری در سری Bayonetta علاقه‌مند است

هیدکی کامیا به ساخت بازی‌های بیشتری در سری Bayonetta علاقه‌مند است

هیدکی کامیا (Hideki Kamiya)، نایب رئیس پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames)، تمایل خود برای ساخت چهارمین و پنجمین نسخه سری Bayonetta را ابراز کرده است.

در مصاحبه‌ای با IGN Japan، کامیا توضیح داد که سازندگان باید اعتقادات و تفکرات خود را داشته باشند و بازی‌هایی را بسازند که خودشان می‌خواهند. اون مخالف تبعیت کامل بازی‌سازان از درخواست‌های هواداران است. او گفت:

با در نظر گرفتن آی‌پی Bayonetta به عنوان مثال، در حالی که من ساختاری از آینده داستان سری در ذهن خود دارم، بازیکنان تنها باید درباره داستانی که در حال حاضر به آن‌ها ارائه شده است صحبت کنند. آن‌ها می‌گویند که سری قرار است به پایان برسد، زیرا سازندگان هیچ علاقه‌ای به آن ندارند. من می‌خواهم مردم بدانند که مشخصا اینطور نیست. من Bayonetta را بیشتر از هرچیزی دوست دارم، چطور می‌توانم همه شخصیت‌هایی که تا الان پرورش داده‌ام را دوست نداشته باشم؟

تبلیغات

کامیا در پاسخ به این سوال که آیا این ادعا بدان معناست که او می‌خواهد در آینده بازی‌های بیشتری از Bayonetta بسازد، پاسخ داد:

من شخصا نمی‌توانم تصور کنم که سری Bayonetta هرگز به پایان برسد. من می‌خواهم Bayonetta 4 و Bayonetta 5 را بسازم و قصد دارم آن‌ها را به شرکت ارائه دهم. ما حتی در بین خودمان از احتمال ساخت 9 نسخه دیگر از Bayonetta صحبت می‌کنیم. من می‌خواهم افرادی که سری Bayonetta را دوست دارند به من اعتماد داشته باشند. وقتی می‌گویم به طرفداران خیانت نمی‌کنم، مرا باور داشته باشید.

هفته گذشته، پلاتینیوم گیمز و نینتندو در جریان رویداد The Game Awards، یک پیش درآمد شگفت‌ انگیز از Bayonetta معرفی کردند. بازی Bayonetta Origins: Cereza and the Lost Demon در تاریخ 26 اسفند 1401 (17 مارس 2023) منتشر می‌شود و داستان یک جادوگر جوان به نام Cereza را روایت می‌کند که در سومین بازی اصلی سری، تبدیل به Bayonetta شده است.

DARKSIRENAMFisGONEbosses battlemahdi12345Abolfazl

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا