هاست پرسرعت
تکنولوژی

لیست قیمت گوشی های شیائومی

لیست قیمت گوشی های شیائومی

گوشی‌های شیائومی در بازار امروز، تبدیل به یکی از پرطرفدارترین گوشی‌ها شده اند. برند شیائومی با ارائه محصولات متنوع و پوشش‌دهی رنج‌های قیمتی مختلف، توانسته سهم عمده‌ای از بازار را به خود اختصاص دهد. در ادامه قصد داریم به بررسی کامل قیمت گوشی شیائومی بپردازیم تا شما بتوانید انتخاب بهتر و آگاهانه‌تری در زمان خرید داشته باشید.

خرید گوشی‌ شیائومی

یکی از اصلی‌ترین شاخصه‌های گوشی‌های شیائومی که باعث شده تا طرفداران بسیار زیادی داشته باشند، قابلیت‌ها و امکانات متعدد آن‌ها نسبت به قیمتشان است. اکثر محصولات شیائومی در مقایسه با محصولات هم‌رده از سایر برندها، می‌توانند امکانات بهتر و بهینه‌تری را در اختیار کاربر خود قرار دهند. برای بررسی قیمت گوشی شیائومی، بهتر است تا محصولات مختلف را در رنج های قیمتی گوناگون مورد بررسی قرار دهیم.

لیست قیمت گوشی شیائومی تا ۵ میلیون تومان

همان‌طور که اشاره کردیم، محصولات شیائومی انواع رنج های قیمتی را پوشش داده‌اند، به همین خاطر شما به راحتی می‌توانید اقدام به خرید یک گوشی اقتصادی زیر ۵ میلیون تومان از این برند بکنید.

  • شیائومی پوکو c40

شیائومی پوکو c40 با مشخصات دوربین ۱۳ مگا پیکسل، حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت، رم ۴ گیگابایت و باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، در محدوده ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. اگر به دنبال خرید یک گوشی برای استفاده روزمره هستید، این محصول گزینه خوبی برای شماست.

  • شیائومی ردمی نوت ۱۱

از دیگر انتخاب‌هایی که در این رنج قیمتی می‌توانید داشته باشید، باید به گزینه ردمی نوت ۱۱ اشاره کنیم. این گوشی با حافظه داخلی ۶۴ و رم ۴ گیگابایتی، دوربین ۵۰ مگا پیکسلی و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی فست شارژ، در محدوده ۴ میلیون ۹۰۰ هزارتومان به فروش می‌رسد.

گوشی شیائومی بین ۵ تا ۸ میلیون تومان

شیائومی میان‌رده های بسیار خوبی را در این محدوده قیمت به بازار معرفی کرده است. برخی از گزینه‌هایی که در این بازه در دسترس شما قرار دارند، به شرح زیر هستند.

  • شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو

شیائومی ردمی نوت 11 پرو با دوربین ۱۰۸ مگا پیکسلی، حافظه ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۸ گیگابایتی در محدوده قیمتی ۷ میلیون و ۵۰۰ هزارتومان با فروش می‌رسد. این محصول می‌تواند به تمام نیازها و انتظارات شما به صورت کامل پاسخ دهد.

  • شیائومی ردمی نوت ۱۰ پرو

ردمی نوت 10 پرو یکی از بهترین میان‌رده‌های شیائومی است که با دوربین ۱۰۸ مگا پیکسلی، تجربه یک عکاسی فوق‌العاده را برایتان به ارمغان می‌آورد. حافظه داخلی ۱۲۸ و رم ۸ گیگابایتی گوشی باعث شده تا عملکرد آن در زمینه‌های مختلف، سریع و مناسب باشد.

لیست قیمت گوشی های شیائومی

لیست قیمت گوشی شیائومی ۸ تا ۱۰ میلیون

خرید گوشی شیامی در این محدوده قیمتی نیز می‌تواند از انتخاب‌های هوشمندانه و مناسب برای انواع افراد باشد. این برند در این محدوده به ارائه گوشی‌های کاربردی و خوبی پرداخته است که چند‌ نمونه از آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

  • شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس 5G

ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G در بازه قیمتی 8 تا 10 میلیون تومان از ویژگی‌های فوق العاده‌ای برخوردار است که می‌تواند برای استفاده‌های گوناگون مناسب باشد. دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۱۲۸ و رم ۶ گیگابایتی، اصلی‌ترین ویژگی‌های این محصول شیائومی هستند که در بازار کنونی در محدوده قیمت ۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

  • شیائومی پوکو X4 پرو 5G

شما می‌توانید شیائومی پوکو X4  پرو 5G را با حافظه داخلی ۲۵۶ و رم ۸ گیگابایتی ر محدوده قیمتی ۹ میلیون تومان خریداری کنید. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به دوربین اصلی ۱۰۸ مگا پیکسلی آن اشاره کرد که از قدرت تصویر برداری بسیار بالایی برخوردار است. باتری این گوشی ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت دارد که می‌تواند مدت زیادی شما را از شارژ مجدد بی‌نیاز کند.

لیست قیمت گوشی های شیائومی

لیست قیمت گوشی شیائومی بین ۱۰ تا ۱۲ میلیون تومان

خرید گوشی شیائومی در این بازه قیمتی نیز می‌تواند یک گوشی با قابلیت‌های متعدد و جذاب برای شما به ارمغان آورد. در این‌جا به معرفی چند نمونه از این محصولات می‌پردازیم.

  • ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس 5G 256GB

ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس 5G 256GB را می‌توان به عنوان یک گوشی پرقدرت معرفی کرد که با قابلیت‌های متعدد خود، برای افراد مختلف با استفاده‌های گوناگون مناسب است. حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی یک فضای ذخیره‌سازی حجیم به شما برای اطلاعات و داده‌‌هایتان می‌دهد. رم ۸ گیگابایتی نیز از دیگر ویژگی‌های این محصول است که امکان به اجرا درآوردن سنگین‌ترین برنامه‌ها را نیز به شما می‌دهد. شما می‌توانید این گوشی با این قابلیت‌ها را در محدوده ۱۱ میلیون تومان خریداری کنید.

  • شیائومی پوکو X4 جی تی

از دیگر محصولات فوق‌العاده شیائومی در این محدوده قیمتی، می‌توان به Poco X4 GT اشاره کرد. این محصول با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، در محدوده قیمت ۱۰ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد. از قابلیت‌های این محصول می‌توان به باتری ۵۰۸۰ میلی‌آمپر ساعتی آن اشاره کرد که توانایی پشتیبانی از شارژ سریع را دارد.

قیمت گوشی شیائومی بین ۱۲ تا ۱۶ میلیون تومان

در این محدوده قیمت، برند شیائومی گوشی‌های پرقدرت و رده بالایی را به بازار ارائه کرده است که نسبت به رقیبان خود، ویژگی‌های بالاتری دارند. با چند نمونه از این دسته گوشی‌های شیائومی در این قسمت آشنا می‌شویم.

  • شیائومی 11T پرو 5G

شیائومی 11T پرو 5G را با رم ۱۲ و حافظه داخلی ۲۵۶، در محدوده قیمتی ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومن در بازار امروز وجود دارد. رم بالای این گوشی باعث شده تا یک انتخاب خوب و مناسب برای گیمرها باشد که بتوانند سنگین‌ترین بازی‌ها را نیز به راحتی با آن به اجرا درآورند.

  • شیائومی ۱۲ لایت 5G

قیمت شیائومی ۱۲ لایت 5G در محدوده ۱۲ میلیون تومان است. حافظه ۲۵۶ و رم ۸ گیگابایتی باعث شده تا این گوشی برای استفاده افراد مختلف، کاملا مناسب باشد. دوربین اصلی ۱۰۸ مگا پیکسلی این گوشی، میتواند تجربه عکاسی بسیار خوبی را برای شما به ارمغان آورد.

قیمت گوشی شیائومی بالاتر از ۱۶ میلیون تومان

اگر قادر به خرید گوشی‌های بالای ۱۶ میلیون تومان هستید، شیائومی گزینه‌های متنوعی را در این بازه به شما پیشنهاد می‌دهد.

  • شیائومی 12 5G

از دیگر محصولات باکیفیت و رده بالای شیائومی می‌توان به شیائومی 12 5G اشاره کرد. این گوشی با حافظه ۲۵۶ گیگابایت و رم ۸، در محدوده ۱۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قرار دارد و می‌تواند پاسخگوی نیاز تمام کاربران باشد.

جمع‌بندی

خرید گوشی شیائومی، انتخابی است که بسیاری از افراد در نظر دارند. این برند محصولات متنوعی در رنج های قیمتی گوناگون ارائه می‌کند که برای کاربران با نیازهای مختلف، مناسب هستند. در قسمت‌های قبلی با برخی از پرطرف‌دارترین گوشی‌های شیائومی در قیمت‌های مختلف آشنا شدیم. شما می‌توانید با اطمینان خاطر کامل، خرید گوشی شیائومی موردنظر خود را از وب‌سایت https://gooshishop.com/ انجام دهید. این فروشگاه آنلاین ارائه دهنده انواع گوشی‌های ریجستری شده با ضمانت و همچنین انواع لوازم جانبی و سایر لوازم دیجیتال است. تنوع محصولات در این فروشگاه بسیار بالا بوده و افراد با سلیقه‌های مختلف می‌توانند به راحتی خرید خود را انجام دهند.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا