هاست پرسرعت
تکنولوژی

اوپو A38 در سکوت کامل خبری معرفی شد

اوپو A38 در سکوت کامل خبری معرفی شد

گوشی اوپو ای 38 (Oppo A38) هفته گذشته ظاهر شد و امروز این دستگاه در سکوت خبری کامل و در وب سایت شرکت اوپو در امارات متحده عربی معرفی شد. درست همانطور که پیش‌بینی شده بود، این گوشی هوشمند با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و یک تراشه پردازشی با پشتیبانی از LTE عرضه می‌شود و علیرغم اینکه امارات متحده عربی دارای پوشش 5G در تمام مناطق اصلی شهری در سراسر کشور است، این گوشی نمی‌تواند به این شبکه نسل جدید متصل شود.

اوپو A38

اوپو A38 دارای صفحه نمایش 6.56 اینچی LCD با وضوح اچ دی پلاس، نرخ تازه‌سازی 90 هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی 90 هرتز است. همچنین یک بریدگی قطره‌ای شکل برای دوربین سلفی تعبیه شده که یک سنسور 5 مگاپیکسلی در پشت آن قرار دارد. دو دوربین در پشت بدنه وجود دارد، اما تنها دوربین اصلی آن است که در عمل مفید است. این دوربین دارای وضوح 50 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/1.8 بوده و از فوکوس خودکار پشتیبانی می‌کند. سنسور دوم نیز یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است.

اوپو A38

این گوشی هوشمند از تراشه هلیو Helio G85 از محصولات مدیاتک استفاده می‌کند و دارای 4 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی است. شیار کارت حافظه میکرو اس دی هم برای ارتقاء فضای ذخیره‌سازی در دسترس بوده و می‌توان از این طریق تا 1 ترابایت به حافظه داخلی اضافه کرد.

اوپو A38

اوپو A38 برای تأمین انرژی قطعات خود به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده که از شارژ 33 وات SuperVOOC و همچنین PD پایه (9 ولت/1.5 آمپر) پشتیبانی می‌کند. کمپانی اوپو قول داده که این گوشی به مدت 2.5 سال به‌روز‌رسانی خواهد شد، که با توجه به مقرون به صرفه بودن آن، آپشن خوبی است.

قابلیت دو سیم کارته بودن، جک 3.5 میلی متری صدا، پشتیبانی از بلوتوث نسخه 5.3 و تمامی استانداردهای اصلی GNSS از دیگر ویژگی‌های قابل ذکر اوپو A38 است. این گوشی در دو رنگ مشکی و طلایی وارد بازار می‌شود، اما هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت یا زمان در دسترس بودن آن نداریم.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا