هاست پرسرعت
تکنولوژی

معرفی نرم افزار های حسابداری و مالی پارمیس

معرفی نرم افزار های حسابداری و مالی پارمیس

امروزه با وجود نرم افزار حسابداری قدرتمند دیگر جایی برای خطای انسانی و صرف زمان طولانی در تهیه گزارشات و داده های بیزینس ها باقی نمی ماند. در دنیای مدرن امروز هر کسب و کاری که به توسعه و پیشبرد اهداف کاری خود می اندیشد ملزم به استفاده از فناوری های سازماندهی داده ها می باشد. در این راستا نرم افزار حقوق و دستمزد، نرم ‌افزار انبار می توانند از بهترین ابزار‌ها تلقی شوند.

معرفی نرم افزار های حسابداری و مالی پارمیس

امروزه با وجود نرم افزار حسابداری قدرتمند دیگر جایی برای خطای انسانی و صرف زمان طولانی در تهیه گزارشات و داده های بیزینس ها باقی نمی ماند.

در دنیای مدرن امروز هر کسب و کاری که به توسعه و پیشبرد اهداف کاری خود می اندیشد ملزم به استفاده از فناوری های سازماندهی داده ها می باشد. در این راستا نرم افزار حقوق و دستمزد، نرم ‌افزار انبار می توانند از بهترین ابزار ها تلقی شوند.

معرفی نرم افزار های حسابداری و مالی پارمیس

مزایا نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس

اطلاعات و گزارشات مالی پرسنل از مهمترین داده های موجود در هر بیزینس می باشند که لازم است به درستی نظارت و اداره شوند. نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس می تواند تمام نیاز های کسب و کار شما در زمینه گزارشات و فیش های حقوقی و حکم‌های کارگزینی برآورده کند.

گزارشات اقساط و پرداختی ها و فایل های دارایی و بیمه باسرعت و دقت کامل توسط نرم افزار حقوق و دستمزد تهیه و صادر می‌شود. نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس این امکان را به شما می دهد تا برای سازماندهی انواع اطلاعات مانند دریافتی ها، سنوات و بازخرید و… فرمول نویسی های اختصاصی انجام دهید و متناسب با نیاز خود برای سیستم فرمول تعریف کنید.

در نرم افزار حقوق و دستمزد می توانید انواع وام ها ٫ ماموریت ها و مرخصی ها را به صورت نا محدود و با توجه به نیاز خود در سیستم تعریف کنید. از مزایای نرم افزار حقوق و دستمزد می توان به نمایش مانده حساب ها از جمله بازاریاب و حساب مساعده به صورت اتوماتیک و در فیش حقوقی اشاره کرد.

در نرم افزار حقوق و دستمزد پارمیس می توانید تاریخ و زمان صدور سند را با توجه به نیاز خود تعیین کنید و با این نرم افزار حقوق و دستمزد همچنین انواع وام های سازمان خود را می توانید به صورت نامحدود تعریف کرده و در اطلاعات و گزارشات لحاظ کنید.

معرفی نرم افزار های حسابداری و مالی پارمیس

مزایا نرم افزار انبار پارمیس

گزارشات انبار های محصول و کالا از مهمترین اطلاعات در اداره یک کسب و کار است که می تواند به حرکت در مسیر پیشرفت و اجتناب از مشکلات کمک کند. نرم ‌افزار انبار پارمیس می تواند به مدیران کسب و کار کمک کن تا به صورت آنی از موقعیت و شرایط انبار آگاه باشند و بتوانند موانع را پیش بینی کرده و راه حل مناسب برای برخورد با آن را به کار ببرند.

این نرم ‌افزار انبار می تواند تمام گزارشات انبارگردانی، موجودی کالا و تگ های انبار را تهیه و با قالب بندی دلخواه مورد نیاز شما ارائه دهد. نرم‌افزار انبار پارمیس دارای نسخه دمو رایگان است که می توانید با تکمیل یک فرم درخواست یا طی تماس با همکاران ما آن را دریافت کرده و بهتر با محیط نرم افزار و رابط کاربرپسند نرم ‌افزار انبار آشنا شوید.

در نرم افزار انبار پارمیس شما می توانید برای کالا ها و محصولات خود به صورت نامحدود گروه و دسته‌بندی تعریف کرده و سطوح مختلف را با نمودار یا ساختار درختی نمایش دهید. برای کاهش زمان و انرژی تهیه و طبقه بندی داده ها نرم‌ افزار انبار می تواند به صورت اتوماتیک و هوشمند عنوان های ثابت کالا را به وسیله مشخصه های کالا و با انتخاب شما تولید و تعریف کند.

مزایا نرم افزار حسابداری پارمیس

اگر بخواهیم به بخشی از مزایای شرکت پارمیس برای کاربران خود اشاره کنیم می‌توان از این موارد نام برد: گزارشات مالی، جریان وجوه نقد، پرداخت های پرسنلی و غیره. همینطور دسترسی انی در حوزه فعالیت تخصصی شما، برای مدیریت هر مجموعه ایی از قابلیت های مختص همان زمینه قابل استفاده است.

بهتر این این موضوع را بدانید! مجموعه شما در هر زمینه ایی که مشغول به فعالیت باشد دیگر ملزم به داشتن شخصی متخصص در بحث امور مالی را نخواهد داشت. به این صورت که با روشی اسان و به کمک نسخه های رایگان parmis میتوانید جهت مدیریت امور مالی اقدام کنید.

از طرفی شرکت با تجربه parmis به منظور برطرف کردن مسائل و مشکلاتی از این قبیل آموزشی از همه نرم افزار های خود تهیه کرده است که به صورت دمو و رایگان در اختیار کاربران قرار میگیرند. این قابلیت باعث میشود شما بدون نیاز به فردی دیگر بتوانید امور مالی مجموعه خود را برطرف و نیز مدیریت نمایید.

نتیجه گیری

به کارگیری نرم افزار های تخصصی حسابداری در بخش های مختلف سازمان یا کسب و کار شما می تواند مشکلات مدیریتی و اختلالات سیستم شما را به طرز قابل توجه ای کاهش داده و برطرف کند. در این مقاله برای آشنایی شما با نرم افزار حقوق و دستمزد، نرم افزار انبار مطالبی ارائه شد که امید است مفید واقع شود.

برای خرید و یا دریافت نمایندگی نرم افزارهای مالی و مدیریتی پارمیس با شماره 02187758 تماس و یا به وبسایت www.ParmisIT.com مراجعه فرمایید.

#توجه: این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی بوده و محتوای آن توسط تبلیغ دهنده تهیه و نگارش شده است.
gsxr مسئولیتی در قبال محتوای تبلیغاتی ندارد.

اخبار تکنولوژی
بلیط اتوبوس
تاکسی بین شهری

AD

مجله خبری gsxr

نمایش بیشتر
دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا